Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tereza bypadá moc sympaticky, jako moje kámočka Lucka z Blesku .....no já vím, Blesk - taky ho nečtu, ale Lucka Š. je super. A potěšilo mě, že Tereza odepisuje hned na e-maily, jako odepisoval Adam. Jen jsem netušila, že Adam je takovej fešák ;-) .......to bych těch e-mailů psala víc ;-D Přeji hodně štěstí oboum!!!

0 0
možnosti
Foto

Adame, hodně štěstí a díky za vše!

1 0
možnosti
Foto

Musím uznat, že Adam El Chaar měl odvahu pustit se do mimořádně sprosté party, která v diskusích působila a diskuse se staly slušnějšími, protože ti nejhorší již nemají na diskuse přístup.

Jediná sprostá parta nyní působí již jen pod blogy pana Hermánka a ti jsou samozřejmě největšími kritiky Adama El Chaara, že pane Rothe, Kulo, "Fišere"...

Takže, jak panu El Chaarovi, tak nové admince přeji hodně úspěchů v její opravdu nelehké práci R^

1 4
možnosti
MB

Sprostá parta ste Vy spolu s fake Chrástkom, ktorému ste požičal falošnú identitu. Takže zase mimo. A stále nad Vami El Char držal ruku, takže mu máte za čo ďakovať.

2 1
možnosti
JC

Adam zrál jak víno a dozrál v novináře, což mu přeji a přeji také úspěchy, hlavně aby si zachoval čistotu svědomí a novinářského charakteru.

Paní Janků přeji hlavně nesmírnou trpělivost a držení se objektivity, naplňování toho starého "padni komu padni".R^

1 0
možnosti
MV

Adame, at to klouze a fajn dny preju!

2 0
možnosti

Mně naštěstí žíly netrhá, jestli mi je nějaký shluk písmenek v diskuzi smazán nebo ne. Už třeba i proto, že jsem kdysi sám ve svém blogu mazal jako pominutý - a jelikož si myslím, že nějaké to svědomí mám, tak by mě muselo fackovat, abych tady nad tímto plakal, jako někteří "ctitelé svobody slova" :-)

Spíš co bych vypíchl, je jakási nepředvídatelnost, jestli ten který text bude smazán nebo ne (pro případ, že se už počet smazaných příspěvků nebezpečně blíží deseti) - ale to je asi tím, že "cenzuru" dělají lidé a každý podle svého vlastního "mustru"...

1 0
možnosti
Foto

Adame, mějte se hezky a hodně štěstí. :-)

3 0
možnosti
JH

Podobné debaty většinou vypouštím. Udělám to i nyní, jenom podotknu, že mi přijde to známkování adminů trochu komické. Tady se potkává tolik názorů, že zavděčit se všem prostě nejde!!!!!!

7 0
možnosti
Foto

Ono tohle je asi sakra nevděčná pozice...

2 0
možnosti
Foto

Párkrát mě mázl, ale většinou k věci. Takže když si sáhnu do svědomí (přece jen jsem spíše rýpal než hyperkorektní tvor), tak dobrý.

Ať se daří.

2 0
možnosti
Foto

Na druhou stranu s hyperkorektními diskutujícími je hrozná nuda. Když si přečtu reakci nějakého rýpala, tak si často řeknu, ta sedla! :-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.