Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Fakt končí?? Vypijem!!!

11 0
možnosti
PJ

hm, tak to se možná zase někdy dokopu k nějakýmu psaní, jestli tu bude spravedlivějš

1 0
možnosti
JC

Svoboda slova buď je, nebo není.

Tertium non datur.

4 0
možnosti
JL

Prázdná floskule.

1 1
možnosti
JH

Hodně dlouho jsem Adama,a El CHaara považoval za  omyl šéfa adminů Dvořáka, který ho tak dlouho vybíral z množství adeptů. I ty jeho publikované texty byly takové divné, řekl bych žánrově  nepasující...

Po jedné  takové přestřelce z poslední doby,  si už ale  vůbec nejsem  jistý, zda  to, co jsem mu několikrát vyčítal, bylo tak  úplně  z jeho hlavy. Možná to odnášel i za jiné...

Takže přeji, aby se mu jinde dařilo jinak!

8 1
možnosti
RC

Tak snad nekdo, kdo bude chapat, ze kdyz clovek v diskuzi pouzije slovo z blogu, tak to neni na cenzuru.

5 0
možnosti
Foto

J33a80k10u11b 15R40o41t38h

5. 10. 2015 14:18

Ano, to byla specialita pana El Chaara. V blogu jsem napsal označení "smradi" ohledně mladých ultrakomunistických revolucionářů, a když jsem to v diskusi pod vlastním článkem zopakoval (nikoliv jako označení nějakého diskutéra, ale jako potvrzení neměnného názoru na ony komsomolce), byl jsem nemilosrdně smazán. Ozval jsem se, marně. :-/

9 1
možnosti
Foto

Přeji hodně štěstí Adamovi na jeho cestě a hodně úspěchů v práci paní Tereze ...

3 0
možnosti
Foto

R^ Adamovi atˇ se daříR^ a Terezce ,,zlomte vaz"R^ Měl jsem to štěstí i tu čest již s oběma komunikovat ve věci mých článkůR^

0 1
možnosti
Foto

J75a35k35u33b 39R71o11t89h

5. 10. 2015 13:36

Odešel milovník sluníček, zastánce komunistických i náckovských lhářů, člověk, který měl o dění ve světě přehled studenta FSS UK. Jdu si nalít panáka.R^ Za doby Bangy jsem si myslel, že horší to být nemůže. Mládenec ukázal, že může. Rozhodně se mi nebude stýskat po mailech, kterými se mi snažil vysvětlit své pokrytectví.

Vám, slečno, přeji pevné nervy a nestrannost, tedy něco, co zde tak zoufale adminům chybí.

22 2
možnosti
Foto

Inu, když oni si mnozí požadují tu nestrannost mnohdy poněkud jednostranně, že;-)

7 1
možnosti
Foto

Škoda, byla s ním velmi příjemná komunikace. Asi je pořádná dřina tady udělat pořádek. A při dnešních choulostivých tématech je to jako běhání po žhavých uhlících... :-) Hodně úspěchů v budování nové kariéry! R^R^

1 3
možnosti
Foto

Přeju Adamovi hodně štěstí a Tereze pevné nervy! ;-)

7 1
možnosti
  • Počet článků 760
  • Celková karma 17,64
  • Průměrná čtenost 7551x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.