Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hlasovala jsem svoji favoritku a vyšlo to,tak velká gratulace a mám radost při přehledu výsledkůR^

0 0
možnosti
Foto

Helenko, výsledky finále se mi nedaří najít, ač jsem velmi zvědavá, můžete sem hodit odkaz, prosím?

0 0
možnosti

Když jsem uviděl seznam finalistů, překvapilo mne, že v kategorii "Nováček roku" nejsou mí favorité, přičemž jinak mám odhad slušný. Protože mne některá jména finalistů dost udivila, trochu jsem pátral. Výsledek mne nepotěšil.

1/ Soutěž se jmenuje "Bloger roku 2018". Jak je tedy možné, že mezi finalisty se nalézá Lukáš Burget, který svůj první blog napsal 15.1.2019 ? To je zcela špatně.

2/ Někteří finalisté napsali v roce 2018 jen něco málo a většinu v roce 2019, měli tedy být mezi finalisty? Konkrétně: Adam Chadima napsal 3 v 2018, 4 v 2019, přičemž první napsal 21.10.2018, Anna Novacek napsala 7 v 2018 a 9 v 2019, přičemž ale psala až od 30.11.2018. To vůbec není fér k těm, kteří psali po většinu roku.

Já jsem u svých kandidátů poctivě ověřoval, zda mají právo mezi finalisty být. Že toto čtenáři běžně nečinili, je možné, ale kontrola regulérnosti finalistů měla být provedena. Je to záležitost na cca 15 minut, jenže zjevně tak nikdo neučinil.

2 0
možnosti

Vy jste pracovitější, nežli zdejší redakce:-)

0 0
možnosti
Foto

myslím že pan Marin Kavka by se měl omluvit nominovaným ženám za svůj výrok-neumím si představit že takhle pohrdavě by se na adresu místních pánů vyjádřila nějaká ženaRvRvRvje ostuda že se tady tenhle mužský šovinismus tolerujeRv

Martin Kavka 46122

Facebook

Blog

Great. Z té bídy co byla na výběr se vyskytly dvě sluníčka. Paní Tenzler a paní Lhotská. R^ +1/0 doporučit 12.4.2019 16:01

1 0
možnosti
Foto

Méně hysterie by to myslím chtělo...

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den všem. Také bych chtěla napsat něco hezkého, ale to už za mě udělala - viz níže milá paní Zdeňka Ortová. Napsala to krásně, naprosto se s jejím vyjádřením a přáním ztotožňuji. Někdo tady nesouhlasí s rozdělením na Blogera a Blogerku, leč já si myslím, že je to tak správné. Přeci jenom my ženy jsme někdy pod vlivem hormonů neuchopitelné, dokonce i nepřijatelné, tedy alespoň já. Vím o tom, takže se přiznávám, že mohu být mnoha lidem někdy nesrozumitelná, ale na světě je několik miliard lidí a tím pádem několik miliard charakterů. A tak se nemůžeme zavděčit všem. A o to tady nejde. Všem děkuji za podporu, protože duše toho, kdo chce a někdy musí psát je někdy v té naší trojrozměrnosti tou nejdůležitější. Tak díky a mějte krásné a zdravé dny.

3 0
možnosti
Foto

vůbec se nemusíte Kataríno omlouvat prostě jste napsala svůj názor-mnozí pánové zmítáni hormony díky andropauze která jimi očividně mlátí od zdi ke zdi tady napíšou mnohdy taky pěkně ostré až urážlivé věci-třeba na adresu stejně starých žen- a nikdy se za to neomlouvají-takže stůjte si za svým-to že tady s vámi většina nesouhlasí neznamená že nemusíte mít pravdu-prostě je zde určitý výsek populace -jinak pod nedávným blogem k drtivou většinou vyloženě nesouhlasných komentářů jste měla přesto vysokou karmu takže jak vidíte souhlasné plácání po ramenou není podstané;-)

1 0
možnosti

Nesuhlasim s rozdelenim kategorii na Bloger roku a blogerku roku - mala by byt len jedna. Pisanie blogu nie je atletika.

0 1
možnosti
Foto

Dobrý den. Chtěla bych upřímně poděkovat všem, kdo jste mi v prvním kole poslali hlas a nominovali mě tím do první desítky. Velice mile mě to překvapilo a potěšilo. Možná stejně jako já strávíte každý den alespoň chvilku pročtením blogů svých oblíbených autorů, nebo tu nacházíte nové, z jejichž psaní cítíte spřízněnost. Uvaříte si kávu nebo šálek čaje, rozkliknete zdejší blog a hledáte, čím se potěšit, nad čím se rozčílit, s čím polemizovat, u čeho se nahlas rozesmát...

Chtěla bych všem čtenářům připomenout, že každý z publikujících autorů nosí v každém blogu svoji kůži na trh. A je jen na Vás, jestli mu ji chcete pohladit nebo vyprášit. Já se samozřejmě přimlouvám za tu první variantu.:-)

Na závěr chci popřát kolegyním blogerkám i kolegům blogerům, které hlasy čtenářů vynesly do TOP 10, aby se i nadále těšili z hojné čtenářské přízně a skvěle jim to psalo!!! Já Vás totiž taky čtu a chci si u toho přijít na své.:-)

15 0
možnosti
Foto

Paní Ortová, napsala jste to tak krásně, že už ztěží lze napsat něco lepšího. I já tímto děkuji všem. O té kůži jste to napsla úplně skvěle, ale když už píšeme, tak prostě buď dostaneme facku nebo to pomyslné pohlazení. Také jsem pro to pohlazení. Zároveň Vám gratuluji k nominaci na Blogerku roku a snad Vás potkám osobně. Bude mi ctí. R^

4 0
možnosti

Great. Z té bídy co byla na výběr se vyskytly dvě sluníčka. Paní Tenzler a paní Lhotská. R^

2 0
možnosti
Foto

to je k ostatním nominovaným dost netaktní...ale co od vás čekat:-/

1 0
možnosti
Foto

Velice gratuluji nominovaným, mě stačí k pocitu úspěchu vysoká čtenost i karma. Všechny kolegy sleduji a fandím jim. Jen by mě taky zajímala umístění od 11. do 20. místa. Myslím, že i tyto příčky by byly pro nás blogery motivující. :)

7 0
možnosti

Osobně si myslím, že něco tak neprůhledného, kde záleží na libovůli správců blogů, jako je nominace na blogera roku nikde jinde neexistuje.

Ono totiž nejde o to jaká je čtenost toho či onoho, což je i předpoklad pro hlasy, ale o to, co administrace rozhodne, že je platné a či neplatné. Možná i to je důvod, proč na rozdíl od jiných podobných soutěží zde není průběžný žebříček hlasů nezávislý na administrátorech, ale pouze a pouze na přijatých hlasech. Paradoxem je, když se vymlouvají, že budou vyřazovat hlasy ze stejné ip adresy a přitom například hodně lidí používá mobil a operátoři mají stejnou ip adresu pro všechny.

2 0
možnosti
Foto

Umím si představit, jak se některým lidem skrze ten jeden jediný hlas, co jsem nedostal abych šel do finále, ulevilo... :-) Všem nominovaným držím palce a blahopřeju k finálovému výběru.R^

4 0
možnosti

Když chybí jeden hlas, tak je Vladimíre jasné, že to naštve, ale takový je prostě život - příště zase budeš třeba mít naopak štěstí...

Byť zde máš spoustu kritiků, tak píšeš dobře a bylo pro mě překvapením, že v desítce nejsi, stejně jako je pro mě například překvapením, že se u blogerek do desítky nedostala Lucie Tykalová. Ale jak se říká: tisíc lidí, tisíc názorů...

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS