Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Tak v blogerovi budu mít trochu problém... nevím, jak rozdělit tři hlasy mezi šest kandidátů :-)

0 0
možnosti
JD

J57i98r57i 84D35o55b28r18ý

8. 4. 2019 16:36

Rad bych hlasoval pro Hatema Berrezougu, ale ten uz blog na iDnes nema, byl vykousan, protoze psal nepohodlne veci.

4 1
možnosti
Foto

Budu jako Karel Gott, ale nečekala jsem to,... ne. Hýčkám si svých tři sta, pět set přečtení a karmu věku teenagera:)) a mě to jako zpětná vazba vážně stačí. Chci tím říct dvě věci. Za ty tři roky a půl jsem si i tak vypsala a možná vykreslila docela evidentně nějaký ten fanklub - jeho přízeň. A to je to, kdy si říkám, co víc si vlastně vůbec přát. Mně tenhle spiklenecký menší počet vyhovuje:-) Všem těmto spiklencům moc děkuji a za jejich hlasy děkuji podruhé. Není to se mnou lehké, emoce, složitost jazyka v rozvrkočení myšlenek, semtam hrubá síla.:)) Takže děkuji Vám všem za tuhle trpělivost. Moc si jí vážím.

Druhá věc je ta, že organizaci něčeho, co už teď vykazuje, že to budou provázet ublíženosti a všelijaké dohady, by mít na krku nikdo z účastníků a některých komentátorů asi nechtěl. Myslet si může, kdo chce, co chce, ale za tu organizaci adminům děkuju. Za trpělivost, a za jejich skutečně celoroční práci, kdy nemají o víkendu padla. Díky.

poznámka. Děkuji za zpětnou vazbu, která mi udělala radost...co mi takhle vážně stačíV Blahopřeju všem v okýnkách.

12 0
možnosti
JL

Volil jsem strom, ale jak znám život, tak se budu muset spokojit zase jen s větvičkou.

4 1
možnosti
JH

Pokud redakce už tedy komentovala kvalifikaci, slušelo by se uvést především čísla. Protože fatálně chybí tak je to buď o neprofesionalitě, či ta čísla ani nestála za řeč:-)

2 0
možnosti
Foto

Kdykoliv se zjevíte, mám před očima svůj školní pytlík na bačkory s obrázkem krtka stojícího na hnědé hromádečce se svým rýčem :)

1 1
možnosti
Foto

Není to pro ženy ponižující, samostatná kategorie.

1 0
možnosti
Foto

samozřejmě je:) i já se chci utkat s panem Hannigem a Trizuljakem v tématu Moje zkušenosti s kojením;-)

7 0
možnosti
Foto

Ahoj všichni, sice jsem - stejně jako vloni, haha - nepostoupila, ale ani jsem to nepředpokládala.Už toho nahrabala a vyžrala dost a jsem maximálně spokojená, a víc nepotřebuju, a přeju ten krásnej pocit i jiným. Moc vám všem, kteří jste postoupili, držím palce, z holek mě teda mrzí Janička Slaninovic, kterou miluju, ale mám radost z Káji i Zuzky Zajícovic. Z mužských postoupili všichni moji Véčkaři - Valíček, Vlk, Vodrážka, tak se, klucíí, nezlobte, ale holt Marco je Marco. Z nováčků - nějak časově jsem nezvládala vás sledovat, ale jak se říká, není všem dnům konec. Tak přeju parádní a čestné soutěžení - a vyhráli vlastně všichni, kteří píší! Mějte se fajn, a snad brzy ahoj zase na blogu! A tímto zdravím i moje milé adminy a přeju hodně sil, zdraví a veselé mysli!V

11 0
možnosti
Foto

Marto, měla jsi úspěšný rok a mnoho krásného Tě ještě čeká. Moc Ti to přeju a souhlasím s tím, že vyhrávají všichni, kteří píší rádi, rozdávají radost druhým a to je to největší finále! R^V

5 0
možnosti
AN

Když člověk má holt jen jeden hlas.. Vladimíre

0 0
možnosti
Foto

V pohodě, alespoň vím, že mi poslalo hlasy tolik čtenářů, až jsem jedenáctým "nejoblíbenějším". To v tom celkovém počtu několika tisíc blogerů - chlapů, není vůbec k zahození. Všem za hlasy díky:-)R^

2 0
možnosti
MK

Nechápu úspěch blogerů/blogerek, pod jejichž blogy je diskuze cca 15 lidí, přičemž z toho 8 diskuzních příspěvků je od samotného blogera. A navíc - domnívám se, že bloger nese "svoji kůži na trh", tudíž by měl být připraven na negativní komenty. A proto se mi příčí, když z jedné diskuze pod svým článkem je schopen vymazat třeba 8 příspěvků, které jsou mu proti srsti/nejsou urážlivé, ani hanlivé, ani sprosté, pouze nesouhlasné/. A to nemluvím o drzosti, že bloger/blogerka si dovolí diskutujícímu vyčíst, že nemá v profilu svoji fotografii.

9 0
možnosti

Toho k nepochopení je mnohem víc.

Ale na druhou stranu to o něčem vypovídá.

5 0
možnosti
DV

D88a93v31i19d 51V65l13k

8. 4. 2019 9:52

Díky moc za hlasy kamarádi :-)V Holky mne teda letos překvapily, kde jsou mediální hvězdy?A vůbec neznám nováčky, musím si je všechny přečíst.

7 0
možnosti
JV

Potom doporučuji začít paní Krnákovou.... je to velice silný příběh, který snad bude mít dobrý konec.

4 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.