Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Změny mi přijdou super, přestože zatím jsem neměla žádné problémy (pokud  nepočítám to, že vložení fotografií a jejich popisků dalo vážně zabrat)  - až na jednu. A to na html. Líbilo se mi totiž, že jsem si do profilu o sobě, či o blogu, mohla vložit, co jsem potřebovala. Ať už  se jednalo odkazy, kde mě najít, nebo  pouze o zvýraznění textu v infu blogu. Nemyslím, že by se tím blog nějak výrazně lišil od blogů ostatních.

0 0
možnosti
Foto

Obecně jsem s blogovou aplikací neměl vážnější problém, chyby a nefunkčnosti se se daly obejít různým způsobem :) Za mne je rozhodně plus jedno přihlášení do blogu i diskuze, rychlé oprava blogu :) 

Konec podpory html ... třeba u Kraťasů, ale i u Fotosoutěže nebo Veršotepců to tedy bude chtít nástroj pro anketu například ... také mi asi html bude chybět případně v profilu, kdy jsem u svého blogu použil proklik třeba zrovna Kraťasy a Vesršotepce ... a obráceně třeba v Kraťasech dal do profilu sponzory či jednoduchá pravidla, která jsou pak vidět u každého jednotlivého blogu, proklik na fcb stránky soutěže apod...

2 0
možnosti

S blogem Idnes se mi pracuje velmi dobře, jsou snadno pochopitelné. Těším se ale na nový kabát. Kdybych něco změnit mohla, uvítala bych vizáž přehledu článků na blogu jako na Technetu, kde je jasně vidět, že je diskuze a kolik je v ní komentářů. Bylo by pak vidět hned blogy, které nemají povolené komentáře. Ale jinak si myslím, že vše funguje dobře a těším se na budoucnost.V!!

0 0
možnosti
Foto

Mám jeden věcný dotaz - nestálo by pro redakci za úvahu, aby alespoň v sekci fotoblogů nerámovala fotky, se kterými mají blogeři tolik práce, tou všudypřítomnou reklamou? Vždyť je to doslova ponižující, když se člověk pižlí s fotkami nějaké přírodní scenérie, nebo se pokouší třeba o "umělečno" v černobílém hávu - a okolo, jako hnusný a nevkusný rámeček má reklamu na spodní prádlo, nebo na kartáčky na zuby...

2 0
možnosti
Foto

Mám pro Vás jednu tržní radu. Kupte si ten reklamní prostor pro sebe a udělejte si s ním co chcete. To je fér. ;-)

1 1
možnosti
Foto

Já jen čekám, kdy bude opět povolena interní diskuze blogerů...

1 0
možnosti
Foto

Asi nikdy. Přestávám tomu věřit.

0 0
možnosti
Foto

Přidávám se k panu Toulovi a přál bych si, aby otištěný perex článku měl nějakou značku, která oznamuje, že autor neotevřel diskusi. 

Každý má právo publikovat a každý má právo neotevřít diskusi. Jako čtenář bych měl mít právo nerozkliknout článek, k němuž se nemohu vyjádřit.

12 0
možnosti
Foto

Nemohu si pomoci, ale po zkušenostech za bezmála sedm let zde, na blogu, cítím spíše obavu ze všeho "nového", s čím redakce přijde. Snad se budu mýlit...

2 0
možnosti
MS

Mně by se docela líbilo, kdyby se v seznamu 50 "nejčerstvějších" článků objevovalo vedle názvu článku i jméno autora. Na některé články bych pak ani neklikal. :-)

3 0
možnosti
Foto

Který seznam máte na mysli?

0 0
možnosti
Foto

To, že má někdo celý článek modrý, nebo červený, není vinou možnosti editovat HTML, ale právě WYSIWYG editoru! A vkládání textu přes copy/paste z Wordu.

HTML edituje jen ten, kdo tomu rozumí. Pro laika je to jen nesrozumitelná a nepoužitelná změť elementů.

0 0
možnosti
Foto

Nechám se překvapit. A budu si držet palce, aby to nebylo překvapení příliš nemilé. ;o)

2 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.