Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karmoval jsem a nechám se překvapit.hah

0 0
možnosti
RE

Ach jo, člověk se s tím konečně trochu naučí a už se to zase mění......:-/ Ale když to půjde jako že se člověk jenom podívá na pečené kuře a maso samo spadne z kosti, tak proč ne!!:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)za to bych se moc přimlouval:-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že „vzdušnost“ a podobné věci nejsou tím, co by autory a čtenáře trápilo. Zde jen nepatrná nedávná anketka, závažnějších problémů: http://zavladsky.blog.idnes.cz/c/445965/Nekolik-anket.html

Jestliže měníte soft, takovou (a daleko rozsáhlejší) anketu jste měli iniciovat předem sami.

5 0
možnosti
Foto

Vaše statistiky mě fascinují, jejich výrobe jde mimo moje chápaní...a souhlasím...kdyby administrace provedla průzkum, došla by k relevantním informacím, dodat mezi všechny blogery anketu je pro ně otázka kliku do vzkazů....otázkou by pak pouze zústala návratnost odpovědí.

0 0
možnosti
Foto

Jsem děsně zvědavá, jaké to bude

0 0
možnosti
Foto

Mě by se líbilo, kdybych ještě před vstupem do blogu věděl, že k článku není povolena diskuse. Nějaká ikonka u titulku by mi ušetřila dost času. Zbabělí autoři odvážných textů mne nezajímají.

Stejně tak by se mi líbilo, kdybych si mohl vytvořit nějaký blacklist. Po přihlášení by se mi odfiltrovaly blogy autorů, které považuji za grafomany, co už měsíce nemají co říci a jen přežvýkají něco, co už znám ze zpráv a/nebo blbečky co si myslí že mají názor a ještě k tomu alternativní nebo dokonce disidentský :). Proč mám pořád odrolovávat hromady informačního smetí a srágor z frustrovaných nebo úplatných mozků, abych se dostal k něčemu, co má cenu číst a na co má cenu reagovat?

16 0
možnosti
JC

To podporuji. Také bych to uvítal.

3 0
možnosti
PP

Snad take v dobe fullhd displeju uz nebude mit sloupec blogu sirku 640px :)

0 0
možnosti
FL

Co bych navrhoval zlepšit - ten nesrozumitelný výpočet karmy, kde je v jednom číslu čtenost autora (daná často tím jak zaujal nadpis a téma) i to jak se článek líbil - věci které vůbec nemusí souviset. Navrhuji jednoduchý poměr - (počet kliknutí na karma)/(počet vstupů na stránku). Případně tato dvě čísla uvést obě

2 0
možnosti
JC

Život mne naučil, že každá změna je změnou k horšímu.

Druhý termodynamický zákon je prostě neúprosný.

1 0
možnosti
ZS

Jardo, mě zase život naučil, že co funguje, je zbytečné měnit...

1 0
možnosti
Foto

Díky. Vypadá to slibně, např. "easy edit" se mi moc líbí. Občas opravuji maličkosti.

Jsem zvědav, jak se mu bude pracovat s fotoblogy.

3 0
možnosti
Foto

nějak se automaticky počítá s tím, že blogéři jsou zdatní při práci s pc...což je asi z velké části pravda, ale jsou i jiní...například já:-)u kterých je vrcholná dovednost aktivovat článek a pokud se Vám "easy edit"líbí...tak ani netuším co to je.:-)

1 0
možnosti
Foto

a mám hned pro adminy faktickou:-)bude to jako na Sme a kdo má připravený nebo rozdělaný fotoblog, může začít znova a článek nepůjde aktivovat v reálném čase?...na Sme šel článek s přechodem na nový systém aktivovat pouze k datumu výroby nebo  poslední aktualizace...tedy např. kdo má článek hotový od 10 ledna, půjde aktivovat pouze k 10 lednu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 760
  • Celková karma 18,69
  • Průměrná čtenost 7551x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.