Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Radku, díky za Tvé zajímavé články na Technetu R^ ... je vždy zajímavé si je přečíst ... obecně iDNESu díky za zajímavý rozhovor ...

0 0
možnosti
Foto

...ta poezie i  v próze, ten absolutní rým, já mám pro Tebe prostě slabost;-)

0 0
možnosti
FF

R^Kdybyste mi ještě, Radku, tak mohl technicky poradit, jak ve zřícenině odstranit sanytr.

0 0
možnosti
RF

Přátelé, dovolte mi takto globálně... díky za podporu :-)

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Radeczek je prostě borec.

0 0
možnosti
DT

Nejlepší články na Technetu, nejlepší části idnes. Kompliment! R^

0 0
možnosti
Foto

Radku R^ 

A díky, že jste mi kdysi, když jsem jako vykulený začátečník tápala v html, pomohl :-) Přeji hodně úspěchů!

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.