Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem zvědavá, jak to bude v praxi vypadat. Kéž by byly změny v tom smyslu, že by byla vidět nepovolená diskuze a místo karmy bylo jako u diskutéru plus a mínus, prostě líbil se článek nebo nelíbil? Karma se navyšuje čteností a mnohdy někdo napíše nějakou kroupovinu a dostane vysokou karmu, i když s ním lid absolutně nesouhlasí, ale čte se to. Každopádně jsem zvědavá na změny. Děkujeme za info a přeji vám hezký víkend.

2 0
možnosti
Foto

Na blogu sme.sk mají autoři uveden výčet článků z jiných blogů, kterým zvýšili karmu - to mi přijde docela dobré. Kdyby tam byl třeba i výčet posledních komentářů autora - taky by to nemuselo být špatné. Čtenář, který má určitého blogera rád, by se pak třeba zapojil i do diskuze na jiném blogu, pokud by věděl, že tam jeho oblíbenec diskutuje. Nyní mohu doporučovat články, knihy které čtu, uvádět hudbu kterou zrovna poslouchám. Co takhle kolonka pro mé "vzory" - pro osobnosti, které uznávám. Pak by čtenáři bylo celkem hned jasné, co je kdo zač :-)

0 5
možnosti
Foto

Takové veřejné šmírování by se mi nelíbilo. Bude-li blog ukazovat, kde jsem dala karmu, budu karmovat v anonymním okně z jiného prohlížeče. Nebo karmovat přestanu (politické články).

6 0
možnosti

já který si ještě pamatuje jak text do diskuze šel vkládat barevně, proloženě či kurzívou a šly jsi s ním dělat různá kouzla jsem skeptikem, diskuze zde se prudce změnily kdy na Novinkách zavedli registrace, pohoda a vtpné komentáře zmizely a nahradilo je to co je tu dnes a jde to od desíti k pěti, ale srandy tu občas je,  to zase ano ;-D

3 0
možnosti

Proč to rozbíjet, vždyť to ještě jakž takž funguje (o povinnou registrací poněkud umrtvených diskusích teď nemluvím)? Jediná věc, která by se hodila, je do nadpisu článku umístit příznak, že není povolená diskuse, abych se vůbec nemusel obtěžovat takový článek číst a ještě navíc autorovi nechtěně přidělit bodíky za čtenost.

13 0
možnosti
Foto

souhlas,autor by měl unést diskuzi. Odprásknout článek je snadné, navíc mizí jistota, kdože je vlastně autorem. Třeba úderníka Cvalína jsem k diskuzi několikrát vyzýval, otázka pak je, kda vůbec tuší, že napsal a zveřejnil článek:-)Podmínka diskutovat správná neni, ale jak píšete, prostě to číst nebudu.

3 0
možnosti

P19a80v76e94l 60K33u64l98a

20. 3. 2014 9:05

Dokud se nezmění cenzura, a především cenzoři, tak jsou veškeré úpravy k ničemu :-/

1 0
možnosti
Foto

no my nekontraverzní s tím zase takový problém nemáme.:-)

0 0
možnosti

F64i94l87i63p 13F65u38c95h87s

19. 3. 2014 20:56

:-(

A to se změní i grafika, vzhled celého blog.iDNES.cz? To by mě tedy hodně mrzelo.

Mně se vzhled zdejších blogů líbí (a vždycky líbil) právě proto, že je takový, jaký je. R^ Přehledný, jasný, snadno "pochopitelný" i pro takové technické antitalenty jako jsem já.

F.F.

3 0
možnosti

taky patřím k těm, kteří by měli mít u pc v ruce banán a dělat jak cvičená opice jen ty základní věci aby pc nějak nepodráždili, no a když jsem je už zvládnul...  ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já jsem zřejmě ten poslední, co by mohl něco ovlivnit, tak bych si přál jen pár věcí. Aby bylo možno vstupovat přímo do diskuze, aniž bych musel pokaždé otevírat článek (já vím, že to jde i jinak, ale pro laika je to příliš složité, v tomhle je lepší blog Lidovek) a pokud to nelze, tak bych se přiklonil k názoru uvedenému níže: Pod článkem zdůraznit, že autor nepovolil diskuzi. Z říše snů už by bylo, kdyby vedle karmy, počtu přečtení atp. se objevoval i počet příspěvků, smazaných autorem za celé období jeho blogerské existence. I to by byl pro mnohé čtenáře jistě zajímavý ukazatel...

2 0
možnosti

Copak vstupování ze seznamu diskusí Vám přijde nějak komplikované? Jen že tam není i autor článku, a jen název. Počet smazaných příspěvků už je ale dle mě zbytečnost, nějak si probírat že Franta jich smazal  sto padesát a Pepík jen dvacet je k ničemu. Navíc ti co mažou jsou celkem v menšině a proto i docela známí:-)

0 0
možnosti
Foto

Mně by se líbilo zrušit plusy a mínusy, nebo aspoň mínusy. Kdo nesouhlasí, měl by se umět vyjádřit, proč nesouhlasí (taky proto, že tě nemám rád), nejen kliknout na tlačítko.

1 12
možnosti

Fakt vám to tak trhá žílu?V

4 0
možnosti
Foto

už teď jsem z toho na nervy...když jsem se stačil sotva tak obsluhovat současný systém.;-(

1 0
možnosti
Foto

;-D Neboj, to dáš, bude to uživatelsky příjemnější ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.