Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) No nekecej. Tak to je mazec. To je tam standard?

1 0
možnosti

Pane Dvořáku, předem se omlouvám, že jsem poněkud natvrdlý a že tedy vaše vysvětlení na mě působí poněkud zmatečně, ale jestliže je anketa za rok 2013, logicky tam nemůže být bloger za rok 2014, ať vystartoval sebelépe. Dle mého soudu pak stačilo vyhlásit anketu "Bloger roku 2013 - 2014" a jednoduše zvolit blogera dokonce i s předstihem:-)

9 0
možnosti
Foto

Z toho si nic nedělejte, Františku! Téměř celá blogerská a diskutérská obec je zcela zřejmě úplně stejně natvrdlá jako Vy. ;-)

9 0
možnosti

Vážená redakce. Prosil bych o upřesnění pravidel. Na blogera roku 2013 ve finále

kandiduje pan Martin Moravec. Osobně proti němu nic nemám. Psát umí a hodnocení

má vysoké. Co mne však zaráží je datum jeho prvního z pěti dosud publikovaných

blogů, které nese datum 23 ledna 2014. co jaksi přímo vylučuje jeho kandidaturu na

rok 2013, nebo se mýlím???

19 0
možnosti

No, pane Leinere, já si myslím, že to asi dopadne tak, že se mýlíte. ;-D

6 0
možnosti
Foto

Tohle už je asi třetí diskuse, kam se přihnal Kroupa se svým "okénkem", možná byste mu ho fakt měli zřídit. :-) A celoročně. ("Chcete uklidnit autora? Klinkněte mu na "okénko"!")

7 0
možnosti

Je to okénko do maličké kroupodušičky, klíček k pokojíčku toho malého chlapce. On nikdy nedospěje.

4 0
možnosti
Foto

Proč nemají finalisté přímo ve svých blozích ,,okénko", kde jim mohou čtenáři přidělit hlas, jako tomu bylo při nominačním kole u všech blogerů...?

0 7
možnosti
Foto

Hele a nestačilo by prostě otevřít okno, zařvat:"Jsem nejlepší!!!" a vykašlat se na nějaká menší okénka?

4 0
možnosti

Dovolím si pár poznámek:

1) Nechápu, proč redakci trvalo tři týdny, než "sečetla" hlasy a zveřejnila je, respektive, než zveřejnila finalisty. Vcelku nerozumím tomu, proč je tajen počet hlasů u jednotlivých finalistů a proč - pro zajímavost - není zveřejněno, kolik kdo obdržel hlasů¨vůbec - už jen to může být motivace pro zlepšení úrovně psaní.

2) nemám nic proti tomu, pokud je po čtyřech blozích nominován pan Moravec, rozhodli li tak čtenáři (?) a pokud ano, pak je vše v pořádku. Co ovšem nechápu, na základě jakých kriterií se stal po napsání dvou blogů VIP blogerem ve srovnání s jinými, roky a pravidelně píšícími (já píšu nepravidelně). Co mi však uniká nejvíce, je podstata a smysl VIP.

3) pokud nelze hlasovat u adminů, redaktorů a pana Bauiše, pak u nich má být hlasování zablokováno - takto se zbytečně plýtvá hlasy, které mohl dostat někdo jiný.

4) za vrchol diletantismu považuji nezvýraznění možnosti hlasování pro 3 finalisty v jedné kategorii a v té souvislosti uzavření možnosti hlasovat těm, kteří to přehlédli a nominovali jen jednoho finalistu - toto ošetřit programátorsky je práce na deset minut. U media kategorie idnes bych čekal více profesionality

5) jestliže nominanti dostanou cca (odhaduji podle dříve zveřejněných hlasů) 40 - 200 hlasů ve chvíli, kdy blogy denně čte více jak 100 000 lidí, pak je to signál, že hlasování je špatně, ostatně jako celá anketa. Je znemožněno těm, co nediskutují a nemají nasbírány dukáty či jak se to jmenuje. Spousta lidí čte nepřihlášena. Já chápu, že majitel nutí registrací s limitem dukátů pro diskuse a i hlasování ke shlédnutí stránek a tedy i reklamy, ale u hlasování je to kontraproduktivní. Navíc nekdo může psát celý rok a v době nominace je na dovolené a tak vypadne z povědomí. Jiný zase píše měsíc (pan Moravec) a utkví v podvědomí. Objektivnější by bylo hlasovat průběžně celý rok bez nutnosti limitu pro diskuse, nejlépe formou sms. Tak, jak je soutěž postavena, ztrácí smysl, protože postrádá objektivnost.

7 2
možnosti

Tak to mě by taky moc zajímalo, proč je tahle anketa úplně utajená?!

Normální čtenář nemá žádnou šanci se dozvědět, že se v nějaké anketě hlasuje. Protože nikdo samozřejmě nechodí číst a kontrolovat články do nic neříkajícího blogu, který se jmenuje Blog info. Kdyby mě nepoprosila kamarádka o hlas, věděl bych úplný to, co sem nenapíšu, abych nepřišel o účet. 

Zajímalo by mě, jestli to je nějaký úmysl, anebo jen naprostá lemplovina a neschopnost organizátorů.

1 0
možnosti

K49a19r28e38l 63B25o96č54e10k

19. 2. 2014 19:28

Přezkoumal jsem možnosti, hlas jsem dal jenom jednou a s výjimkou blogerky jenom jednomu. Na tomto blogu je jenom jeden Mistr. Ostatní ať si dělají, co chtějí, já hlasuji pro Mistra.

3 0
možnosti

Také ho mám stále v srdci, ale po tom, co mi dnes provedl ...

3 0
možnosti

Děvčata jsem nyní odborně přezkoumal a definitivně dal hlasy:

1) Martičce, protože je neuvěřitelná, vtipná, statečná až suprová. V

2) Tině, protože je senzační, milá skvělá až suprová. V

3) Zuzaně, protože když to nevyjde v objevu, je ještě šance tady a je také vtipná až suprová. V

Kuranda. VVV

9 0
možnosti

Kury, zlato moje boa-semi-ové... Mar-ta! Zu-za-na!! (a iluze o mně si, prosím, ponechejte - nechť ve vás dřímají navždy! ))))

MILUJU BÝT ODBORNĚ PŘEZKOUMÁNA!! Miluju být suprová! ;-D

Díky za víru a pozdrav bratrovi! 

(A ať, prosím, zkrátí maily z kilometru na půl - nejsme přeci jen olympionici... )

8 0
možnosti
Foto

Jenom technická: Idnes u každé kategorie píše, že: ,,Pro Blogerku (Blogera, Objev, atd.) roku hlasujte níže - svůj hlas můžete dát třem finalistům v každé kategorii." Třem finalistům? Když jsem zahlasovala jednou, tak se mi to automaticky uzavřelo... Takže jednomu nebo třem?

0 0
možnosti
Foto

třem, ale zakliknout dříve než odhlasujete....pak už nepřidáte. Je to jak z hlasovacími lístky...jak hodíte do urny, je po ftákách;-)

3 0
možnosti

Moji "koně" postoupili, takže jsem mohl jim dát hlas znovu.... (slečno Lucie gratuluji k postupu ve dvou kategoriích!!!!)

1 1
možnosti

Ale kůň postoupil jenom jeden. Tady mi něco nehraje... nepopletl jste si zvířata? 8-o

2 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.