Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Odhlasováno.....ve všech kategoriích....jména neřeknu, ale Kroupa tam není R^

3 0
možnosti
Foto

Krásně si hrajete, přátelé:) Pokračujte, alespoň bude na jaře hezky:)))

0 0
možnosti
MM

Adélo, Češi jsou holt hravý a soutěživý národ. Je ale hezké sledovat tu vlnu emocí, co soutěž zvedne:-).

1 0
možnosti

Pan Kroupa si podpory svých fanoušků, kroupologů neváží, chová se namyšleně a přezíravě, proto si jejich podporu v této soutěži nadále nezaslouží. Můj hlas už nedostane. Uvidím, jestli se polepší do příštího roku. ;-)

3 0
možnosti
Foto

A víte, že mě to z vaši strany vůbec, ale vůbec nepřekvapuje...?;-D

0 0
možnosti

Hlasoval jsem pro bobra Vladimira vsude kde to bylo mozne. Kdyz uz anketa, tak at ma nejakou prestiz a dosah!!

3 0
možnosti
Foto

Ten bobr tě koukám nějak rozparádil.;-D

0 1
možnosti
SK

Odhlasováno. Vladimíre - je to skoro doma! R^[>-]

V kategorii Objev ovšem není pan Matějka, kterého jsem JÁ nominoval, takže jsem byl přinucen hlasovat pro pannu Hubeňákovou.

Děkuji za pozornost. Kuranda.

5 2
možnosti
SK

Tak nic, právě jsem byl p. Kroupou hrubě uražen, takže jdu požádat o odstranění mých hlasů pro něj. Takhle tedy ne, pane Kroupo. Rv

4 0
možnosti
  • Počet článků 760
  • Celková karma 17,65
  • Průměrná čtenost 7551x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.