Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nešla by ještě na rychlo udělat nominace pro nejlepšího žebráka na blogu? Mám tu dvě horká želízka v ohni ...

0 0
možnosti
Foto

A co nejlepší točník?

Za svého krátkého pobytu zde mi neunikla existence jedinců i skupinek, kteří se navzájem docela rádi "točí"...

0 0
možnosti
Foto

To ty nominační hlasy a výsledky počítáte na kuličkovém počítadle, že vám trvá tak dlouho jejich zveřejnění...?8-o

5 0
možnosti
Foto

Loni to zveřejnili až v pátek. Takže v pátek, v pátek, v pátek. Neboj, budeš v desítce!:-)

3 0
možnosti

11 hodin po ukončení nominačního kola a výsledky nikde?

2 0
možnosti

Nebuďte netrpělivý, je třeba čas na případnou korekturu.

1 0
možnosti

:-)..je fakt, že tyhle ankety moc nemusím, už třeba jen proto, že mi například sedí blogy od více lidí... vyzdvihnou pouze jednoho prostě nedokážu.

Takže Anno, Heleno, Jaroslave, Lenko, Mirko, Marku, Mariáne, Šárko, Štěpánko, Tino, Zuzano...a také Hynku, Viléme, Jarmilo atd. hlavně pište dál!;-D

4 0
možnosti
Foto

A jak jsi to vychytrale napsal podle abecedy;-DR^

0 0
možnosti

Jako obJev roku vidím zcela jasně a zřetelně F.Matějku, známého nebojsu.

Chcete mu fandit? Tak podívejte na hrdinu, jak jsem ho nečekaně obJevil.  :-))

http://blog.idnes.cz/blog/14529/237925/clanok_foto_178.jpg

0 0
možnosti

Bloger roku: Tomáš Vodvářka

Blogerka roku a Objev Roku: Lucie Amálie Sulovská. Ta je jasná favoritka aspoň na jednu  cenu!!!!

2 3
možnosti

Je to zcela jasné. Literát a fotograf bude asi Vladimír. Doufám, že to vrchnost Jan Dvořák ohlídá. Aby Vladimír zase nemusel stát se skleničkou u záchodu, ale pěkně na podiu. 

Blogerka roku je jasné. Lucie Sulovská  , jen objev roku ...u mne Tomáš Vodvářka.

:-)

2 0
možnosti

Já mám vybráno. Ve všech kategoriích.

0 0
možnosti
Foto

Bloger: jmenovec, VIP, neVIP a nestor blogu V. Kroupa

Blogerka: Tina Sol.

Objev: Lucie Amálie Sulovská

Literát: tady fakt nevím 

Foto: těžké....kandidátů hodně....asi Fčelka (nechtějte ale po mě občanské jméno....jak se vryje nick....někdo určitě napoví;-))

3 1
možnosti
Foto

jo, mám to Faltejsková Lenka;-)

0 0
možnosti

Vážení, zarmoutím vás. Blogerem roku se stane Andrej Babiš, neb je blogerem, jehož facebook sdílí nejvíc lidí. :-).

Ale jinak ta anketa je o ničem nejen s ohledem na poměr mezi čtenáři a počtem hlasujících. Pokud by se hlasovalo třeba smskama, vypadalo by to jinak.

0 0
možnosti
Foto

Ale tak pan Babiš, místo "Slavíka" Matějky, proč ne?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.