Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

Proč se nepočítá s kategorií ve stylu "hvězdná pěchota"?

4 0
možnosti
VF

Nechme se překvapit. Každopádně přeji všem výhru :-):-P

0 0
možnosti
MT

Děkuji za nabídku, ale půjdu raději hledat jehly do seníku, zdá se mi to produktivnější.

0 0
možnosti
SK

Jak do seníku? Co do seníku? Fotograf, bloger, literát - V. Kroupa, objev - Fr. Matějka, blogerka - M. Kučíková. Hotovo dvacet.

4 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 0
možnosti
AK

:-)  Prozatím jenom malá svačinka.

0 0
možnosti
MZ

Má to cenu? Ani ne, když mohou uspět takoví dem... jako Matějka s Polanským. Nicméně někdo tady dává hezké fotky. Škoda, že už nevím, kdo to je, ale rozhodně by si můj hlas zasloužili.

1 0
možnosti
MZ

Ale pokud se vybíají i diskutéři, tak bych s dovolením hlasoval pro sebe :D

0 0
možnosti
MP

Já hlasuji pro pana Františka Matějku a slečnu Lucii Amálii Sulovskou[>-]

0 0
možnosti
SK

Já hlasuji pro Františka Matějku v kategorii Objev. R^[>-]

5 0
možnosti
MJ

Můj hlas má pan Polanecký. Jeho blogy jsou velmi optimistické a již dlouho se snaží být nejlepším bloggerem. Dal jsem mu hlas jako literátovi i bloggerovi. Měl by konečně vyhrát a přijít si pro cenu osobně. :-)

2 0
možnosti
AK

:-)  Dobrý tip. Není nad osobní kontakty, už ta vzácná příležitost, vřele mu potřást rukou.

0 0
možnosti
RK

Hlasovat budu jako vloni. Bloger roku pan Matějka, blogerkou roku paní Kroupa. Ostatní kategorie jsou bezvýznamné:-)

2 0
možnosti
Foto

A nešlo by to prohodit? Já mám větší prsa než pan Matějka... :-)))

0 0
možnosti
KB

K65a30r52e56l 36B62o23č41e95k

17. 1. 2014 15:51

Není třeba ankety, nejlepší je Kroupa. Básní, vaří, střílí, fotí, z vojny do Áčka, filtruje vodu, píše texty písní, píše detektivky atd. atd. Prostě nikdo na blogu nemá takový rozmach jako on, ale vy to stejně zase dáte Matějovi, který jede antiEU kampaň a vrátil se drze po protonové reklamě, když zjistil, že na víc než idnes nemá. Pro nás, skromné čtenáře, je Bloger, Blogerka, Objev i Fotograf roku jen Jeden. Vladimír Kroupa!!!!

10 0
možnosti
Foto

,,Děkuji ti náčelníku, že jsi se mě zastal...";-D

1 0
možnosti
Foto

R83o35b55e84r93t 98P51o31c18h

17. 1. 2014 14:17

Taky bych se rád zúčastnil, jako bloger, ale museli by mi povolit psaní blogů-škoda;-O

1 0
možnosti
FF

F28i88l22i47p 81F42u60c70h88s

17. 1. 2014 14:47

Zdravím, Roberte! Snad jedině, kdybyste si zde vytvořil blog pod úplně cizím jménem... Ale je to pouze takový můj momentální hloupý nápad, vím moc dobře, že Vy byste se k něčemu podobnému nikdy nesnížil... :-)

Hezký den. F.F.

18 0
možnosti
  • Počet článků 760
  • Celková karma 17,66
  • Průměrná čtenost 7551x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.