Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D16a96v27i12d 12V73l72k

21. 6. 2022 10:47

Teda jestli jsem to někdy někomu přál ,tak je to Kája Slezáková. Za to srdce ,co do toho pořád dává a paní Štoflová je taky skvělá. No a chlapi Vodvářka a Šíša, Vracovský, Pražák super pánové. Všem moc gratuluji, že si na to pořád najdou čas. Jo a po prázdninách Vám začnu šlapat na paty, protože cítím někde vzadu, že na to zase dostávám tu starou chuť.;-D

7 0
možnosti
VF

NEZABÍJEJTE MĚ,

ale všimla jsem si, že jakmile měla vypuknout anketa Bloger-ka roku, rozepsali se moji oblíbení V i méně oblíbení blogeři jak o život. Pane Bango, děkuji;-)

1 0
možnosti
MV

Já furt práce, Věrko, ale příběhy nasbíraný. Jen to hodit si klávesnice. A prázdniny maj bejt horký, tak nechci příliš slibovat...koupacky, kamarádi, vejlety... znáte to. Zdravím

2 0
možnosti
Foto

Všem moc děkuju za hlasy a vítězům obrovská gratulace.:-)

8 0
možnosti
Foto

R^Krásná brambora,Honzo, moc ti k ní gratuluji:-)

2 0
možnosti
MV

Vítězům klobouček ba velká radost u Karly! Všem fajnovej letní den přeju.

4 0
možnosti
Foto

Upřímně gratuluji všem, kdo se umístili na stupních vítězů, tleskám těm, kdo vyhráli a jsem nadšená z pátého místa. Děkuji čtenářům za hlasy a oslavím to tak, že zase něco napíšu, jo? ;-D V

12 0
možnosti
AT

Jako každý rok jsem nahlédl, abych se ujistil, že vítězové ankety bloger roku na nejčtenějším portálu získali opět ohromujicích tisíc pět set hlasů a méně .... ale jinak samozřejmě gratulace za rezonanci se vkusem čtenářů :-)

4 0
možnosti
KS

Děkuju všem za hlasy, vážně jste mě potěšili!

A gratuluji oceněným :)

4 0
možnosti
Foto

Gratulace vítězům, i těsně poraženým.:-)R^

0 0
možnosti
KL

Do jakého rozdílu hlasů je to "těsně" :-)?

0 0
možnosti
Foto

Děkuji všem za hlasy, kterých bylo přesně jako loni - 69.;-D

3 0
možnosti
Foto

taky mazec;-D máš stále konstantní počet fanoušků;-D

1 0
možnosti
Foto

Hustý, tak to je mazec ;-D Děkujuuuuuuuuuuuuuuu Vám všem co jste mi dali hlasV To je nádhernej první jarní den V;-D Grazieeeeeee :-)

5 0
možnosti
Foto

Nezačala jsi panákovat nějak brzy? Jarní den?;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.