Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
JN

Tak nejenom ji - jak v kategorii Blogerka, tak i v kategorii Bloger je vždy jmenováno jen sedm nominovaných z deseti. To by opravdu autorovi tohoto článku dalo tolik práce dopsat tam i zbylá tři jména? :-)

0 0
možnosti
TB

Postrádám Ziegleroflašku.

1 0
možnosti

Kremlobot je nesmrtelný. Jak cyp.

1 0
možnosti

On se ale sám nenominuje.

0 0
možnosti
LS

Myslím, že balancují na hraně vyřazení z diskuzí blogu, takže, podporoval jsem blogerku Jandovou, Ortovou, Medkovou.

Blogery Flašku, Vodvarku, Trcalka, Vlka, Sika, Kroupu, Turnera, Stejskala, Vracovskeho a jistě jsem na někoho zapomněl.

4 0
možnosti
Foto

Milý Luboši, vybíral jste vkusem a určitě i srdcem, děkuji, že jsem se Vám taky vešla! R^

2 0
možnosti
KL

Děkuji za nominaci a přeji všem co nejvíc hlasů. A protože mne maminka učila nelhat, tak se přiznávám, že sobě jich přeju ještě víc :-)...

10 0
možnosti
Foto

Jsi hustá, že to takhle přiznáš.;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Ano, potvrzuji, že přijedu rozzářit i večírek letošní. ;-D

Všem nominovaným ze srdce gratuluji! Makají na blogu pravidelně a nese to zasloužené ovoce.R^;-)

3 0
možnosti
Foto

Tak jak to, že tam nejsi?

Jo a těším se na tebe.:-)

0 0
možnosti
Foto

Překvapilo mě, že není zastoupený uliční výbor, jehož hlas tak duní v diskuzích. Na druhé straně všichni mi nominanti postoupili. K postupu gratuluji všem. Projevila se pluralita názorů.

3 0
možnosti
JD

Uliční výbor již zahájil fázi zpochybňování.;-);-);-)

0 0
možnosti
Foto

To je milé překvapení. Děkuji Vám za hlasy, které příjemně zavinily, že jsem se dostala do první desítky :-)!

3 0
možnosti
EN

E89d38n87a 30N27o59v87á

6. 6. 2022 13:59

Děkuji za onu skvelost :)!

0 0
možnosti
Foto

Zvořilé díky za hlasy mi svěřené:-), bohužel, k mé lítosti;-(, mě vyhlášení mine, protože furt někde courám8-o.Letos výhradně po [>-], ale s naprostou jistotu, danou zkušeností ze srazů pžedešlých vím, že si to zúčastnění užijou a budu se těšit na podzimní minisraz do Olomouce:-)

5 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 24,95
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.