Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Jsem samozřejmě rád, že po loňské absenci jsem se do TOP desítky opět vrátil a děkuji proto všem čtenářům, kteří mi v nominačním kole poslali hlas.

Rovněž jsem rád, že všichni, kterým jsem v kategorii Bloger i Blogerka roku poslal hlas já, se do první desítky dostali také. :-)

3 0
možnosti
KS

Všem moc děkuju za hlasy, moc si toho vážím! :)

4 0
možnosti
Foto

Díky všem, mám radost .... a s kým jsem se nepotkal v Plzni asi se potkám v Praze. No a nejspíš nepřijedu sám 8-o

2 0
možnosti

Tak jsem hlasoval dokonce v jedné kategorii dvakrát, dvakrát opsal i hieroglyfy, ovšem ctěný automat se ani neobtěžoval poděkovat, a dát tak najevo, že hlasování proběhlo. Tak nic, aspoň v jedné kategorii jsem ukázal snahu.

0 0
možnosti
Foto

Systém dá najevo že jsi hlasoval tím, že Ti zmizí u fotek finalistů okénko pro hlasování, čímž je jasné, že už nemůžeš dál hlasovat. Za mě srozumitelné.

1 0
možnosti
Foto

Dík za hlasy, které mě dostaly do první desítky V

3 0
možnosti
Foto

Odklikáno a děj se vůle Boží;-)

1 0
možnosti
Foto

Vůle Boží? Spíš vůle lidu.

0 0
možnosti
Foto

Poctivě jsem odhlasoval, i slzu dojetí nad tím, že mi finálová desítka unikla, lehce v oka koutku zamáčkl.

1 0
možnosti
Foto

Opravdu poctivě?;-D mňo, uvidíme.;-)

1 0
možnosti
DV

D27a82v59i45d 66V31l65k

6. 6. 2022 10:23

Poctivě jsem odhlasoval a přeju hodně sil do lítého souboje. Moc už se tady nepohybuju, ale přiznám se, že některá jména ve finálové skupině nechápu, ale to je můj problém.;-D Třeba Juchelka kristepane;-D;-D;-D

5 0
možnosti
Foto

Ano, to je náš problém :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.