Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AP

Když jsme u té ukrajiny, to vysvětlení mazání na mě působí, jako když Putin zdůvodňuje, proč musel na UA zaútočit, jako ty kecy o denacifikaci...

5 0
možnosti
MB

Jasně, my starší přece dobře víme, že o tom, co je správné, rozhodují soudruzi. To platí pořád, jen se soudruzi vyměnili a přejmenovali. Vždy musí být někdo, kdo v zájmu obrany svobody a demokracie určuje ty jediné správné názory a postoje. Co na tom, že podstatou demokracie je poskytnout prostor pro svobodný názor a diskuzi... Takže momentálně platí, že můžete psát cokoliv, i urážlivě, pokud to odpovídá řízené vládní politice. Pokud si dovolíte upozornit, že problém není tak úplně černobílý, nejen že budete vymazán, ale také vám v souladu s českými "demokratickými" zákony hrozí kriminál až na 3 roky.

Včera jsem v televizi viděla reportáž, jak Rusko zakazuje médiím používat slovo válka ve spojení s děním na Ukrajině a kdo neuposlechne, ten je zakázán - a v Česku je to snad jiné ? Stačí si přečíst vaše vyjádření o cenzuře, kterou z vyšší moci provádíte.

4 0
možnosti
KL

Úroveň diskuze je dána úrovní diskutujících. Často je to hodně smutný pohled...

7 0
možnosti
Foto

Tady se to rozjelo. :-) Já taky mám občas problém s tím, co mi smáznou. Neškodil by třeba seznam zakázaných slov.

Na druhé stránce akceptuji jednu věc, kterou si ty potrefené husy, beroucí si do svých nevymáchaných úst demokracii, svobodu slova a nejčastěji svobodu obecně (tedy i podnikání), že toto je soukromý server a majitel si může dělat co chce. Taky byste z domova asi rychle vyhodili návštěvníka, který by se vám vykálel v obýváku na koberec. A komu se to nelíbí, může jít (řeknu to jinak - táhnout) jinam.

1 4
možnosti
MN

Jasně. A když budete třeba majiteli soukromé restaurace nesympatický tak vás také může okamžitě vyhodit. Majitel si může dělat co chce, ne?

5 0
možnosti
RP

Tady zase píše uplakánků. To že Ziegler promaže půlku komentářů, které se mu nelíbí vám nevadí a ještě mu tleskáte;-D. Běžte platkat mamince jak jsou na vás zlí

4 2
možnosti
ED

Proč mažete také výroky z Cimrmana?

7 0
možnosti
KT

Vysvětlil by mně někdo, prosím, odkdy je soudruh neslušné vulgární slovo? Smazání už 3x.

Ne, že bych s tím koneckonců nesouhlasila, ale mělo by se to nějak oficiálně vyhlásit, aby člověk nebyl zmaten.

Taky by mě zajímalo, proč není dovoleno opakovat pod článkem, to co je tam přímo napsáno. Znamená to, že má svolení jen někdo a někteří jsou si rovnější?

Dále mám dlouhý seznam příspěvků, které zůstaly a některé jsou takového rázu, že se červenám i já, která už v životě slyšela opravdu leccos. Nemohu to ovšem dokázat, protože byste mě obratem smázli.

11 0
možnosti
OH

Vysvětlení paní administrátorky Janků k soudruhům (doslova zkopírováno z e-mailu): "Vzhledem k historii komunistické strany nepovažujeme označení „soudruh/soudruhu“ za součást kultivované diskuse, pokud dotyčný není nebo nebyl jejím členem (v tomto případě tedy oba mínění diskutéři). Pokud takovou věc můžete doložit, rádi příspěvek do diskuse vrátíme."

Nutno říct, že jeden z těch diskutérů, které jsem tehdy takto označil, je člověk, který se v diskusích na iDnes neštítil adorovat sovětskou okupaci Československa (dokonce děkoval Brežněvovi a Husákovi za dvacet let klidného života v normalizaci) nebo hájit justiční vraždu Milady Horákové, která si za to prý mohla sama, protože měla dodržovat zákony. A paní Janků jsem na to explicitně upozornil včetně citace jeho výroků, které dokládaly jeho uvedené názory. Jak je ale zřejmé z její reakce, označit za soudruha i někoho takového je dle iDnes "neslušné, vulgární", pokud nedoložím, že měl stranickou knížku, a nic jiného v tom posouzení nehraje roli. Pořád mi sice přijde absurdní, že člověka s takovým postojem ke zločinům bolševismu nesmím nazvat soudruhem, když na to nemá papír (nebo to neumím doložit), ale pokud na to v redakci mají tak zásadní a nepřekročitelné pravidlo, tak se holt nedá nic dělat.

Zkrátka, iDnes má nějaký svůj vlastní etalon slušnosti. Na to má jistě právo, jeho služba, jeho pravidla. Podle mě se ale ta pravidla v některých případech natolik odchylují od obecného chápání slušnosti, že by bylo záhodno je zveřejnit. Je jasné, že třeba měřítka pro určení ruského trollingu nejsou snadno definovatelná, ale případ "soudruhů" je něco jiného. Tak, jak ho admini diskusí uplatňují, to je jednoduché a jasné (byť nikoli zcela intuitivní) pravidlo, jehož zveřejnění nic nebrání. Je poněkud hloupé, když se o něm člověk dozví až ex post, a to ještě kolikrát jen v případě, že si dá tu práci a ohradí se vůči banu e-mailem.

2 0
možnosti
RB

Mažete úplně všechno, co se znelíbí cenzorovi.

Nedávno můj příspěvek se seznamem zemí, kde neobtěžují s očkováním.

Jděte se vycpat.

6 0
možnosti
KH

A jsou schopni smazat i měsíc starý příspěvek. Hlavně že to cenzora/ku pohladí po srdíčku.

1 0
možnosti
LH

To je zvláštní, že já, který jsem v životě neprojevil sympatie k Rusku jsem tak označován každou chvíli, redakce to nemaže ani náhodou a když se po mailu té vaší Janků zeptáte proč, odepíše něco jako "bude to tak, protože jsem to řekla a nemám čas se o tom bavit".

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
20 0
možnosti
Foto

Oni chtějí rozeštvat a my se nesmíme dát...kolaboranti jsou všude a policie díky idnes.cz taky hnus

1 1
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.