Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PU

P26e25t92r 55U20r38b83a40n

3. 3. 2022 10:04

Takze “svine” je podle vas prilis. Aha.

Mohu poprosit o seznam hanlivych slov, ktera jsou povolena?

Ja jen abychom vedeli co jeste smime a co uz nesmime.

3 0
možnosti

Můžete zkusit "ošípané". Ale administrátoři jsou ostražití. Já jsem kdysi na adresu nejmenovaného nemilovaného politika použil latinský název prasete bradavičnatého, a oni si dali tu práci, našli si to a dostal jsem ban.;-D

2 0
možnosti

Mazat názor, jakkoliv se nelíbí je cesta do pekel. Používají to režimy, které nemají oporu v obyvatelstvu.

4 0
možnosti

Tak je pravda, že pátá kolona v podobě putinofilů je u nás dost početná.:-/

1 0
možnosti

Vadí vám příspěvky, namířené proti ruským občanům obecně. Ale to, že podle průzkumu veřejného mínění v Rusku (které je sice nutno brát s rezervou), stoupla od počátku agrese Putinovi obliba o pět procent (na 71%) a současně stouplo procento těch, kteří mají negativní vztah k Ukrajině, máme brát jak?:-/

2 0
možnosti
Foto

nevím proč mažou příspěvky, ale diskuze je plná ruských přízniců, příznivců Rozatomu a Putina, je to tak hnusný, že se z toho dělá slušnýmu člověku špatně, mě smazali za to, že jsem dlouhodobě upozorňoval na to a pak mě zažaly příspěvky skákat tam kam jsem je nevkládal, na což jsem mockrát upozorňoval a za tohle upozorňování mě smázli na 24 dní, tak jsem zrušil účet, nevím, co jinýho bych mohl udělat, stejně je mě zle z ruské propagandy, co se tam šíří, tak si to redakce užíjte

4 0
možnosti
JK

OK, alespoň konečně vím, kdo a proč ze mne udělal Rusáka a dal mne na dva dny do čistírny.;-( Mezi smrtelné hříchy si tedy zařazuji porovnávání současného konfliktu s ostatními v minulosti a mou (též smazanou) poznámku, že informace od jen jedné z bojujících stran je nutné vždy brát s rezervou...

3 1
možnosti

V regulérní válce možná, ale ne v situaci, kdy mnohem silnější stát napadne svého slabšího souseda jen kvůli svým imperiálním zájmům.:-/

0 0
možnosti
BP

Já jsem v souvislosti s hlasováním parlamentu a vítězstvím demobloku napsal Vítězný Únor a dostal jsem ban na týden za trolling. Vyškolte si cenzory, ať aspoň ví, co to slovo znamená, když se tím ohánějí.

6 0
možnosti
LH

Já zas zažil situaci, kdy v názvu koupelnového vybavení našla Janků jistého amerického prezidenta. Na dotaz, proč nevidí i toho bývalého v příspěvcích o jistém hudebním nástroji mi odpověděla stylem "protože jsem to tak řekla".

0 0
možnosti
Foto

Pravidla diskuze by se dodržovat měla, a to za každé situace. Snad ta válka na Ukrajině brzy skončí. Nelíbí se mi také osočování jedněch blogerů druhými . - často pro nic za nic. Ta válka na Ukrajině je hrozná a nečekaná, ale v napjaté situaci je třeba držet své emoce na uzdě - a vzájemně se z malicherných důvodů nenapadat. Administrativu tohoto webu chápu, díky za vysvětlení. R^

2 0
možnosti
Foto

Těžko udržet na uzdě emoce, když se člověk střetne s proputinovským zrádcem...

4 1
možnosti
DV

D17a47v46i95d 29V64l36k

3. 3. 2022 8:48

To je zase mela;-D Mně bylo v minulosti vyčítáno ,že jsem v přízni administrátorů a proto jsem často na titulce. Přesto jsem se podíval se svým blogem i do Hydeparku a vyloučený z diskuse jsem byl X-krát. Administrátoři Idnesu jsou úplně normální lidi jako vy ,kteří prostě dělají svou práci dle nastavených pravidel komerčního média. Asi nikdo z nich se nenechá vyhodit kvůli tomu, aby porušoval daná pravidla se kterými jste mimochodem všichni souhlasili, pokud tady píšete. Tereza Janků je normální milá chytrá ženská žádný démon, ale občas se prostě chová jako kladivo. Jestli si myslíte ,že je to dáno tím ,že si na Vás zasedla tak se pletete, ona prostě jen hájí systém za jehož ochranu je placena. Otázka je jak jsou nastaveny mantinely a kdo je nastavil? Chceteli tady psát, dodržujte nastavená pravidla majitele Idnesu. Nechcete je dodržovat běžte jinam, ale bude Vás tam číst 20 lidí a dostanete 4 palce. A ještě jedna připomínka je tady číst diskutujících ,která je podle mě v kategorii psychiatrický pacient já být admin ,tak je odsud smáznu navždy.

4 0
možnosti
Foto

Já bych ještě rád dodal, že jsou věci co se prostě nedaj změřit, ani zvážit přesto je někdo rozseknout musí. Je to práce nevděčná, leč je to právě práce administrace, tak ji administrace dělá. A ano, taky jsem si nevšiml, že by tu někdo z blogerů nebo čtenářů byl přivázanej násilím.

3 0
možnosti
MV

Můj včerejší příspěvek zmizel. Nechal jsem to bejt. Teď jsem se vrátil do diskuze a vidím, že redakce mlčí, nikdo nereaguje - stejně tak z redakce nikdo nereaguje na maily. Smutný. Někdo dole v diskuzi napsal, že odcházejí dobří blogeri. Taky smutny. Ale logicky.

1 0
možnosti
JH

J82i49ř91í 90H54o67l63ý

3. 3. 2022 8:40

Dle vašeho názoru na použité výrazy se mohu domnívat, že pokud použiji analogicky že nacizmus a obecně druhou světovou válku zahájili celkem slušní lidé a nebyli to žádné "svi..ě". Koneckonců dle vašeho vyjadřování ani Adolf Hitler nebyl tak špatný člověk.

To jako fakt myslíte vážně!!!!! Vážení!!!!!!

P.S.: Výraz "vážení" neberte prosím tak doslova.

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.