Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^:-) Svět zrychluje svý otáčky, rozum je z toho na slačky.

Hlášen stav nouze nejvyšší, Blogině volaj Blogáčky.

Zástupy českejch blogémů, vyráží zas do terénů

s šavlí z kvalitních info dou bojovat proti systému.

Tak jsme se tu všichni sešli, co myslíš, osobo?

Na to nelze říci nežli "Co je ti do toho?"

Tak jsme se tu všichni sešli, co myslíš, osude?

Na to nelze říct nežli "lepší to nebude!";-)

Zdroj: https://jiroudek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=459518

2 0
možnosti
Foto

Mám radost. Z těch, co jsem nominovala, se všichni do semifinále dostali. Hod dně štěstí -přeji i těm ostatním. Zaslouží si to. R^V

1 0
možnosti
JH

Neznám čísla, ale podle jmen finalistů předpokládám, že se tentokrát hlasování zúčastnil jen zlomek čtenářů.

Adminy by mohlo zajímat, že kdysi na blogu Lidovek suverénně dominoval pan Trčálek a netrvalo to dlouho, než tam to blogování definitivně odpískali:-)

3 0
možnosti
KT

Josefe, na blogu Lidovek jsem opravdu nedominoval, a byl jsem tam osm let, než mě z blogu Lidovek těsně před jeho koncem vyhodili.

Ale v Tvojí hlavě dominuji, to je holý fakt!

6 0
možnosti
Foto

Jéeeeé;-D

Poprvé, po deseti letech tady.:-)

6 0
možnosti
Foto

Gratuluji;-) I já mám radost, že jsem zde popáté:-)

1 0
možnosti
Foto

Letos je výběr ještě složitější než v předchozích letech. Ovšem mohu konstatovat, že mám splněno.

1 0
možnosti
Foto

Výběr je pro mě jednoduchý. Mí oblíbenci tam jsou.:-)

Tak doufám, že tvoje klikací myš vybrala správně.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.