Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji iDnesu a adminům blog.idnes.cz, že tu můžeme blogovat. Vznikla tu celkem dobrá komunita, sice ne jednotná, ale tak to má být.

Většina lidí tu píše proto, že chtějí o něčem informovat, sdělit své názory a vypsat se, a o karmu ani cenu blogera/ky roku jim nejde. Přesto je myslím dobré, že možnost karmovat a tato soutěž tu jsou. Díky tomu mají lidé zpětnou vazbu. Nejlepší zpětná vazba však jsou příspěvky v diskusích.

V každé kategorii jsem našel několik lidí, kterým jsem dal hlas. :-)

0 0
možnosti
OZ

Tak snad už konečně nevyhraje Olšák/Větvička...

0 0
možnosti
Foto

Díky za všechny hlasy svěřené všem v nominačním kole, ale teď už jdou tlustý do tenkejch:-) Ale i tak, základ je především komunikovat, sdružovat se, zajít na pivko a tím pádem se nezbláznit:-)

6 1
možnosti
Foto

S tebou se to druží jedna radost:-)

1 0
možnosti
Foto

Uctivě děkuji všem, co jste mi to za šest let mého působení na blogu i pošesté v řadě - s tolerancí a trpělivostí sobě vlastní, znova hodili. Vážím si toho - a letos z mnoha a mnoha důvodů velice moc. Blahopřeji k umístění v desítce i některým dalším. Narovinu říkám, že manipulantům na hraně nebezpečných zvěstí ne. Někteří pohodáři mi tam chybějí, ale neznamená to, že tam nemají místo...A mám velikou radost, že je v desítce Karel Trčálek. Když pominu, že je to opravdu hodný člověk s nesmírným rozhledem, je tu vzácným jednorožcem, který pluje nad věcí, nebere se jako my mnozí vážně. A když ho popadne ješitnost, narovinu to na sebe vybalí. Díky administraci za celé organizování, které případně nechť kritzují ti, co by se s tím vším chtěli prát a dotáhli to. Fajn dny kolem Václava přeju všem:)

1 0
možnosti
DV

D72a76v37i80d 11V29l98k

22. 9. 2021 14:45

Všem gratuluju. Přiznám se nehlasoval jsem a ani nebudu a taky mě to letos vůbec nebralo to blogování psal jsem málo a už vůbec se mi nechtělo soutěžit. Měl jsem úplně jiné starosti a hlavně nechce se mi krmit Andrejovi pokladničku mám s tím čím dal větší problém si to sám před sebou ospravedlnit. Ale je moc fajn, že to pořád tolik lidí baví a píšou a tolik hezkých holek v Nováčcích to je prima. Přál bych anketě dvě věcí. Zaprvé by jí prospělo, kdyby samotní blogeři nemohli vůbec hlasovat, aby to nebylo o kamarádíčkování, ale o čtenářích a hlavně, aby hlasovalo víc lidí. Je škoda, že blogeři, kteří píší ve svém volném čase, aby potěšili čtenáře, nestojí naprosté většině čtenářů za 3 minuty času. A Idnesu bych přál, aby změnil majitele, protože věřím, že by s k němu vrátilo spousta čtenářů i blogerů. Přeju všem úspěch a ať Vám dělá psaní radost:-)V

1 1
možnosti
Foto

Jéé, Davide, tak to já jsem naopak moc ráda, když můžu dát hlasy jiným blogerům. Jsem čtenářkou blogů jako každý jiný čtenář a jako každý čtenář mám své oblíbené autory, které čtu nejraději, protože mi jejich styl vyhovuje, baví mě, rozesmějí mě, nebo mi jsou jejich názory blízké. Mě by naopak moc mrzelo, když bych hlasovat nemohla. Zkrátka jako knihovnice pro děti jsem hravá jako májové koťátko a soutěž o blogera roku je mi sympatická. Třeba letos mám své dva tipy na vítěze, které jsou odlišné od minulých let a jsem fakt moc zvědavá, jestli mi vyjdou. Třeba už proto, že muž a žena, které mám na mysli, by si to fakt zasloužili a já bych z jejich vítězství měla upřímnou radost. :-)

4 0
možnosti
EN

E49d74n79a 75N87o85v70á

22. 9. 2021 13:57

Páni!! Já bych měla napsat nějaký blog :D. Vůbec si tu nominaci nezasloužím od redakce, když jsem taková lemra nepsavá :D. Díky díky!

1 0
možnosti
Foto

Jak jsem od jistýho času přestal Větvu číst, nemám ani potřebu ho hejtovat.... Ale blogera pro Jaromíra Šišu , to by byla paráda. A naprosto zasloužená....

Padne tedy Gott místního blogu?

A co na to Jan Tleskač?

A co Markéta Šichtařová ?

:-)

9 0
možnosti

Gott místního blogu? To jste tedy vešel do dějin, nejsem si ovšem jistej, jestli pozitivně.

0 0
možnosti
Foto

Jupííí! Po loňské absenci jsem v semifinále, a za to děkuji! Z mých favoritů jsou tam všichni a všechny, kromě Marka Valička...

2 0
možnosti
Foto

Jaký semifinále? Ve finálové desítce jsi, popleto.;-D

1 0
možnosti
Foto

Sakra práce, já tu blogerku roku snad nikdy nevyhraju...;-D

7 0
možnosti
Foto

máš malý prsa, já to říkám furt!;-D

2 0
možnosti
Foto

Mám reklamaci, v některých kategoriích mám k dispozici málo hlasů.:-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.