Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J15a37n 60S21v91o51b81o30d13a

20. 9. 2020 21:06

A Policky v tisni opet nic ;-D Spavne!

0 0
možnosti

K44a46r76e33l 56N43o65v75á38k

18. 9. 2020 12:37

Stejně je mi záhadou, že se najde tolik dobrovolníků, co se nechají iDnesem až tak zneužívat. :D

1 0
možnosti
Foto

To ještě není nic proto tomu, kolik lidí bylo zneužito odepřením daru moudrosti...

0 1
možnosti

Pred par dny jsem si od Bohacka vyslouzil cenu redukce, takze bohuzel nedorazim, ani kdybyste zazpival celou operu

0 0
možnosti

Pardon, to bylo pro M.Ireina

0 0
možnosti
Foto

Pokud se uskuteční sraz (v což stále doufám), tak se těším nejen na čupr babičku Jitku Štanclovou, se kterou je vždycky sranda, nejen na Davida Vlka, se kterým se dá bavit úplně o všem a v závěru si i společně zabékat, nejen na celou tu řadu lidí, co se účastnili srazu v květnu 2019. Těším se i na to, že dorazí Pepek Nožička a že si Michal Pohanka dojde osobně pro cenu radakce. Věřím, pánové, že mě v tomto směru nezklamete.

1 0
možnosti

Když slíbíte, že tam všem přítomným zazpíváte písničku Ej od Buchlova větr věje (řekněme, že bude stačit třetí sloka ;-)), tak přijedu. Berete? :-)

0 0
možnosti

Tak, jak už to udělala v diskusi řada kolegů přede mnou, i já děkuji všem, kteří mi poslali hlas, a vážím si toho, že jsem se do finálové desítky opět dostal.

Konkurence je tu totiž stále velká, o čemž svědčí i to, že do finále se letos nedostali blogeři jako Bartoň, Burget, Pohanka..., kteří nepochybně psát umí (že s nimi názorově ne každý souhlasí, je věcí druhou).

2 0
možnosti
Foto

Jen malou technickou: u nováčků, které člověk nemá tak dobře v povědomí, by se u tlačítka hodil link na jejich stránky (pokud možno ve zvláštní záložce).

Pokud tam je, tak jsem ho nezaregistroval...

Tak hodně zdaru a "may the best maník win" (jak se říká v Podkrkonoší) :-)

3 0
možnosti

S touto anketou budu spokojená, až Tě uvidím v desítce nominovaných.

6 0
možnosti
Foto

Tak tohle bylo fakt překvápko 8-o Otevřu si e-mail a tam .... DÍKY, DÍKY, DÍKY Vám VVím, že teď píšu míň, ale je to vždycky opravdu od srdce a tenhle nečekaný postup do finále mě na mou duši strašně překvapil a potěšil :-)

2 0
možnosti
Foto

Kaji, nejde o kvantitu ale kvalitu, přece. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Skvělý pocit vidět se mezi deseti skvělými ženskými.:-) Děkuju moc za nominaci :-)

Zdeňka dole napsala všechno, co bych dlouho tahala z paty já. Držím vám kolegyně i kolegové pěsti, abyste uspěli. R^V

Jsem ráda v téhle velké blogerske rodině. Zůstaneme spolu i dál.

7 0
možnosti

J18o20s50e42f 30U97l72m24a87n

12. 9. 2020 13:59

...přinejlepším 9 ;-)

1 0
možnosti

Hlasování je podle oblíbenosti a nebo podle kvót?

3 0
možnosti
Foto

Dobré ráno, milé kolegyně, kolegové, čtenářky a čtenáři!!! Protože jsem od přírody hravá a přející, tak moje JUPÍÍÍ muselo být slyšet až k vám domů. Umístění v TOP 10 mě moc potěšilo a stejně tak jsem nadšená z nominace ostatních blogerů. Děkuji za hlasy, které jste pro nás všechny do soutěže poslali. A jestli se můžu přimluvit, posílejte je komukoli z nás nominovaných i ve finálové části, která již běží.

Víte, to je totiž tak. My, blogerská parta, ať již svorná či příležitostně v rozepři, ty své blogy píšeme nejen pro své potěšení, ale hlavně pro vás, pro čtenáře. A nesmírně nás těší, když vidíme, jak nám pod článkem přibývá čtenost, nebo jak čtenáři na naše psaní reagují v diskusích pod články. To je totiž naše jediná odměna za večerní a noční hrbení se u počítače a vrzání mozkových závitů, když se snažíme slova a myšlenky co nejlíp poskládat. Zmiňuji to hlavně proto, že jsem v poslední době dostala několik mailů, kde se mě na odměny pro blogery ptáte. Všem jsem poctivě odepsala a ráda bych to zmínila i zde. BLOGY PÍŠEME ZCELA ZDARMA. Děláme to dobrovolně a rádi. Proto ty hravější z nás každý rok tak hodně potěší, když nám pošlete hlas do soutěže BLOGER(KA) ROKU. Je to pro nás takové pohlazení a motivaci do dalšího psaní.

Sama za sebe dodávám, že nejvíc blogů píšu těsně po půlnoci, když vím, že mě už nic nebude rušit. Ovšem pomyšlení, že v 5.45 musím vstávat, abych v 7.00 už stála v knihovně za svým výpůjčním pultíkem, to je někdy krušné. Ale když to nutkání psát umí být tak přesvědčivé, prostě mu nelze odolat. Možná ostatní blogeři tvoří nejraději v pravé poledne, netuším, jak to kdo má. Jestli se vám, přátelé, bude chtít, prozraďte to v reakci na moje, jak tak koukám, až příliš dlouhé rozjímání.;-D

16 0
možnosti

Chtěla jsem napsat vlastní poděkování, ale Vy jste to napsala tak krásně, že bych se jen opakovala :-).

Takže přidám jen prosté - děkuji :-)...

7 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.