Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No i já si rýpnu - to vyjadřování je opravdu děs. Ale zas tak nějak koresponduje s vyjadřováním a vystupováním velké části Čechů - jakási ušlápnutost, ostych, nedůvěra v sebe sama,neschopnost jasně a odvážně formulovat myšlenku... já jsem taky takový. Když vedu věčné pomyslné dialogy sám se sebou, v nichž vítězím nad svými soupeři pronikavým intelektem, mohl bych se řadit k římským rétorům. Ale když pak mám u doktora popsat, co mi vlastně je, mluvím jak Trčálek. Zajímavé ale je, že nás Slováci podle mě v tomto převyšují - když vidíte jejich videa, tak prostě krásný mluvený projev, láska k jazyku, zdravé sebevědomí a radost ze života.

0 0
možnosti

Jinak, ještě jsem chtěl připsat - dobrý nápad s tím videem. Myslím že by bylo zajímavé ukázat "na živo" i další známé blogery. Třeba by pak člověk na sobě pozoroval onu zvláštní proměnu vztahu k nim, když už to nejsou jen čistě virtuální identity, ale jsou i trochu živí a osobití.

2 0
možnosti

D69a63v60i44d 64V83l94k

20. 6. 2020 8:16

Karle díky za Vaše blogy, jsou krásně jiné.

0 1
možnosti
Foto

(s kopretinou v ruce)

Má mě rád...

Nemá mě rád...

Má mě rád...

Nemá mě rád...

Má mě rád...

Nemá mě rád...

Má mě rád!

(tak proto si obr obrovič KoloDějin chystá těsto na pelmeně!) :-)

2 0
možnosti

Mluvený projev lepší než písemný. ( S výjimkou reakcí na anonyma z Ostravy. Tam je to souboj s rovným soupeřem :-) )

0 0
možnosti

Zajímalo by mě kdo KT knížku ilustroval, sice v rozhovoru zašušlal Radka, ale příjmení jsem buď přeslechla, nebo ho nerekl. Bylo by docela fajn, kdyby to byla Radka Kielbergerova, její obrázky, které jsem na netu viděla se mi líbí, je to osobitý a nápaditý styl.

0 0
možnosti

Ano, je to Radka Kielbergerová.

6 0
možnosti

Jste ve formě, Trčálku Karle. A nejedná se zrovna o formu na bábovku, jak vám mnozí pokrytci vyčítají. Tak hodně zdaru v dalším publikování. Rád vás čtu.:-)R^

https://www.facebook.com/rapid.reality/videos/541792929950333/?t=7

5 0
možnosti

J85a56n 35R90i28c89h22t35e82r

19. 6. 2020 13:48

Přiznám se, že jsem blogy pana Trčálka nikdy nemusel. Zkrátka mi nesedl, nic víc, to se stává.

Po shlédnutí rozhovoru ovšem musím uznat, že jeho písemný projev je mnohonásobně lepší než mluvený, takže z tohoto pohledu je vlastně fajn, že píše:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.