Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vaše rozhodnutí chápu.

Anketu Bloger roku za důležitou nepovažuji. Většina blogerů píše pro svou radost a pro radost svých čtenářů. Chtějí o něčem informovat nebo na něco napsat svůj názor a/nebo se podělit o fotografie, popřípadě o tématu podiskutovat.

Co se týče mne můžete anketu letos anebo i navždy zrušit.

5 0
možnosti
Foto

Dodatek

Ač sám na srazy blogerů nejezdím, tak si myslím, že po skončení této pandemie srazy blogerů můžete organizovat i bez vyhlašování vítězů ankety Bloger roku.

6 0
možnosti
Foto

No mně to přišlo vyloženě nevhod, protože jsem vloni ze zdravotních důvodů na srazu chyběla a bylo mi líto, že vás všechny uvidím až za rok... a teď tohle.;-D

Ale teď vážně... věřím, že se vše postupně zklidní a hlavně uzdraví, a že nám štěstí popřeje se setkat na podzim. Tak si holt místo minisukně oblíknu baloňák.

Takže všem upřímně přeji hlavně zdraví a každý den alespoň malý důvod k velkému úsměvu!!! Těším se na vás! V

9 0
možnosti
Foto

Zdeňko, já osobně věřím tomu, že bloger roku nakonec proběhne :). Později ale přece.

2 0
možnosti
KL

Určitě rozumný krok.

Hlavně ať se všech drží zdraví pevné :-)... A ti co jej nemají, ať jej brzy získají :-)...

3 0
možnosti
MV

Za me: píšu pro radost, ne pro medaile, takže klidně posunout, nebo i letos zrušit. Stupně vítězů v tyhle době už dávno obsadili opravdoví machři - doktoři, prodavačky, postaci, hasiči, vojáci atd. Fajn den do redakce posílám.

22 0
možnosti
Foto

A to Větva už utíral prach na poličce, aby měl místo na další těžítko.;-D

3 0
možnosti

Teď, když tedy budete mít víc času, mohl by mi možná někdo konečně odpovědět na můj e-mail ze 14.2. t.r., jehož příjem byl redakcí potvrzen, ale nic se od té doby nestalo, ani mi nikdo neodpověděl. Zde je jeho znění:

"Dobrý den,

mám jeden dotaz k novým diskusním pravidlům. V některé diskusi k nim zaznělo od administrátorů, že u smazaných příspěvků bude i nadále uplatňována "amnestie", t.j., že po nějaké době bez prohřešků bude smazaný příspěvek z evidence vymazán a začne se znovu od nuly. V mém profilu už čtvrtý měsíc visí jeden smazaný příspěvek a nic se s ním neděje. To už ho mám doživotně? :-)

Děkuji za odpověď"

1 0
možnosti
Foto

R^To je jasné, držím palce celé redakci:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.