Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jupííí! Děkuji, už dlouho jsem nic nevyhrála a na knížku se moc těším!!!:-)

1 0
možnosti
DP

Mouchu v limonade jsem si koupil (pres kamaradkou v CR) uz pred pul rokem. Cteni knihy byl pro mne excellentni literarni zazitek, pribehy vybocuji ze zazitych literarnich sablon (k me velke radosti) a tak si jsem skoro jisty Zdenko, ze knihou budete nadsena. Taky jsem ocenoval autorciny "hratky s cestinou" ale to je mozna specifikum jenom pro mne coby dlouholeteho cizaka.

2 0
možnosti
DP

Tak to me moc tesi, a po zkusenosti se ctenim Mouchy v limonade se uz tesim na Vas pristi literarni pocin:-)

0 0
možnosti
Foto

Gratuluji k umístění těsně ;-) před cílovou páskou. Snad kniha pobaví.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji a na knihu se opravdu upřímně těším.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.