Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Půjdeme tam, díky za info

1 0
možnosti
Foto

Velký dík za připomenutí. VVV

Pro mne byl Jan Jílek jedním z nejsympatičtějších zdejších blogerů. Zejména tím, jak jeho myšlenky krásně proudily v publikovaných textech. Vždy jsem je rád četl, byly to moc dobré náměty k přemýšlení. Jan se svým myšlením a nadhledem tady velice chybí. Moc si ho vážím a stále mám rád R.I.P

1 0
možnosti

Moudrej chlap. Naznačoval a bylo dobré se tím řídit. Rozloučil jsem se se s ním v sobě sám. Ale je fajn, že jste dali vědět. Budu pracovně mimo republiku.

3 0
možnosti
Foto

Je mi líto, že se nebudu moci zúčastnit, budu v té době mimo civilizaci. Budu na něj v danou chvíli vzpomínat. R.I.P.

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS