Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc díky za tuto reportáž. Jsem rád, že se mohu té krásné akce zúčastnit aspoň takto, přes fotografie a video, i když přímou osobní účast to nevynahradí. Lituji, že jsem se nemohl setkat s řadou lidí, jichž si vážím a viděl bych se s nimi opravdu rád. Ze zdejších fotek a také z blogu Tomáše Vodvářky vnímám, že tam byla fajn nálada, což v příspěvku potvrzuje i Honza Pražák: "Bylo to parádní setkání se spoustou bezva lidí"

...

Redakci velice děkuji za cenu, nesmírně si toho vážím, mám radost! Děkuji!

...

11 0
možnosti
MR

Cenzor předává ceny za svobodné slovo. Už scházel jen soudruh majitel.

2 5
možnosti
Foto

R^Bylo to parádní setkání se spoustou bezva lidí:-)

11 1
možnosti
Foto

Díky moc za reportáž, je to fajn vzpomínka na čas, kdy vládla jen dobrá nálada, smích a diskuze měly úroveň. A tak to má být;-) Za rok na shledanou i s těmi, co chyběli.R^

8 0
možnosti
Foto

Ježíši, horší fotku se mnou už jste tam neměli?;-D Vždyť já na Markéru Šichtařovou valím oči, jako by mi právě řekla, že to šestý dítě co čeká je moje!;-D;-D;-D

14 0
možnosti
Foto

;-D Tak to je pecka! Pobavil jsi mě!

3 0
možnosti

Díky moc za tento blog a pěkné video.

Všem, kteří si užili příjemný, přátelský večer gratuluji!:-))

7 0
možnosti
Foto

Bylo to super, lidi superV, video super, ale já tak tlustá normálně nejsem 8-oNebo jo? ;-D;-D;-D

5 0
možnosti

A jdi, ty kecko! Vypadáš skvěle:-))

1 0
možnosti
MV

jeste jednou se omluvam tem, na ktery jsem se tesil a voni (doufam) na me

prace...

zastoupily me ale lentilky, ktery vam vsem Jitka S. rozsypala po stole - pry..., verim ji, je do dobra duse

gratulacka vitezum a rad jsem vas vsechny videl do tom videlu

p.s. Vlčáku - pěkně si to zaříz ́!!!

9 0
možnosti
Foto

;-D Taky ho nemuseli dávat furt u toho žrádla ;-D A mne brát tak z blízka, přece jen nejsme nejmladší a nejhubenější ;-D

2 0
možnosti
Foto

Blahoželám víťazkám aj víťazom cien Bloger roku 2018 a všetkým blogerkám a blogerom na iDnes ďakujem za neraz zaujímavé, pútavé, pozoruhodné články na ich blogoch.

R^

8 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.