Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D68a12v42i88d 27V41l26k

2. 5. 2019 16:10

Tož já si teda dojedu pokecat. Možu s sebů dovést na večeřu celů rodinu , jak paní Šichtařová???;-D;-D;-DŠecky prachy sem zaplatil tym zlodějom za ubytování.Psí bůda v parku za 3 litry ;-D

6 0
možnosti
Foto

No vidíš, to já tuhle pobyl u Vás na Jižní Moravěnce (Hlohovec), většinou jsem strávil čas ve sklepě a bylo to ještě dražší...;-D

1 0
možnosti
Foto

Moc gratuluji všem "na bedně" a zcela určitě i všem těm, kdo se umístili v žebříčku prvních deseti míst v daných kategoriích.

Blahopřání ve skutečnosti patří všem blogerům, kteří píší z občanského zájmu o dění, nebo ze zájmu prezentovat své myšlenky, poznatky, literární tvorbu, poesii, fotografie. Je to moc pěkná, pestrá rodina (jako louka, na níž jsou po celý rok k vidění různá kvítka :-) ;-D :-)) Jsem rád, že do ní patřím.

Chtěl bych taky vyjádřil vděčnost za hlasy, které jsem obdržel v anketě, je to povzbuzení... Odezva, jíž si velice vážím. Děkuji moc.

16 0
možnosti
Foto

Marku, to jste napsal moc hezky, více slov není potřeba;-)R^

8 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.