Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

R98a53d17e22k 38K68a23r59a18s

24. 4. 2019 13:47

Gratulace vítězům a jsem rád, že i tentokrát převažují blogeři se zdravým rozumem a demagogové jsou v menšině, kéž by tomu bylo tak i v naší politické reprezentaciR^

3 0
možnosti
Foto

"Franku, tak je to dobrý, prej budem druhý!..." To je má oblíbená hláška z kultovního seriálu mého dětství, skvělého Krok za krokem. Řekla bych, že tam se datují počátky mé lásky k sarkasmu a ironii. Scéna, ze které je uvedná věta, by byla na delší vysvětlování,ale kdo jí zná, tomu jistě udělala radost:) Frank by mým pocitům z výsledků rozuměl, jsem si jistá, že jo;-) Ona ta meta, dosáhnout až na vrchol, byla vzhledem k tomu, jak to dopadlo, troufalá, to zas jo. A dostat tolik hlasů, že skončím druhá ze všech skvělých blogerek, to je prostě báječné samo o sobě. Takže ticho. Protože já tu mezi blogery vlastně nejsem ani tak dlouho, abych vůbec měla co pindat. Tak to shrnu tak, že jsem vážně ráda, že jste mě hlasováním šoupli na to druhé místo, ale budu vážně moc moc ráda, když to příští rok neodfláknete a vezmu zlato, jasný?;-)

15 0
možnosti
Foto

Katko, vždyť Vy jste vlastně první! Počítá se to totiž až od míst za paní Šichtářovou a za Větvou!

6 0
možnosti
EN

E76w79a 89N93o19v39o92t48n42á

24. 4. 2019 12:53

Celých 1210 hlasů to je pěkné vítězství;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Blahopřeju! Na mě jste sice zapomněli, ale to nevadí. Já nejsem smutná. Jen si trochu popláču, možná si něco udělám, ale to není vaše chyba! Vůbec se tím netrapte! S tím se počítá, že si zhrzený bloger něco udělá, že jo?

Dokonce už vím, co si udělám. Kulajdu si udělám! Na vaši počest si ji dám!

Gratulujuuuu!

Akorát tedy květen už mám plný teď, takže letos přijdu pozdě ne o půl hodiny, ale o měsíc :(

13 0
možnosti
VB

A co jako? Tímto hlasováním se jejich textům dodalo pravdivosti, odbornosti? Nedodalo.

0 6
možnosti
JAZ

To hlasovali okamurovci jen?

0 6
možnosti
TB

Určitě. Celý blog idnes je spiknutí okamurovců, jen zatyko je letadlo

6 0
možnosti
LB

Blahopřeji všem vítězům a děkuji Všem hlasujícím. Těším se na další články zdejších blogerů a také na setkávání se všemi čtenáři nejen v diskuzích pod svým blogem. Váš Lukáš Burget.

4 0
možnosti

Super, vyhrál demagog a člověk, co si ze všeho dělá srandu.

3 5
možnosti
OF

Jeszcze Polska nie zginęła !

0 0
možnosti
Foto

Já, malá "babička blogerka" upřímně děkuji všem, kteří mě popasovali do desítky. A osmička, ta úplně nejvíc vystihuje mé proporce, což je super. A být ve stejné lajně s Markem Valičkem, tak to je pocta největší.

Jinak, život je o zcela jiných výhrách, než jsou soutěže. To mějme na paměti a buďme za to rádi.

22 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.