Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Gratuluji všem, kteří se dostali do desítky... Moji "zvolení" bohužel zůstali nějak dole, ale.... Medailistům posílám pozdrav a velké hmmm, jste dobří!;-)

3 0
možnosti
OK

O19t88a 41K75i19n96c

24. 4. 2019 17:19

Gratuluji všem - k vítězství i k umístění.

1 0
možnosti
Foto

Posílám upřímné blahopřání všem na stupních vítězů!!! Vyhráli jste, protože Vás mají čtenáři rádi a Vaše články se jim líbí. Co víc si může bloger přát?

A jedno velké poděkování posílám všem, kteří dali svůj hlas i mně. Ani nevíte, jak moc mě to potěšilo. Opravdu! Úplně jsem rozkvetla a do večera i zavoním.:-)

Navíc bramborová medaile je dnes vzácná, vždyť brambory se budou co nevidět vyvažovat zlatem.

Moc bych si přála, aby nám zde na blogu bylo všem příjemně, čtenářům i autorům. Já se počítám mezi obě kategorie, protože sem nejen ráda píšu, ale chodím si i pro svoji dávku pěkného čtení od šikovných a talentovaných kolegyň a kolegů. Mnohé z nich mám opravdu moc ráda a za toto vyznání lásky se vůbec nestydím. :-)

A pokud zde v diskuzích dojde k výměně názorů, což je v pořádku, tak aby byla debata vedena vždy zdvořile a s úctou k oponentovi. Potom totiž budeme mít vítězný pocit úplně všichni!V

16 0
možnosti
Foto

Paní Zdeňko, Vy jste tak hodná, zase jste to krásně napsala, takže nemusím už nic psát, to by vypadalo, jako že opisuji. Myslím si, že máme krásné umístění, není nás tak málo. I já všem gratuluji.R^:-)

1 0
možnosti
MK

Tak cenu redakce dostane Vladimír KroupaR^ Musí, protože je to jediný bloger, kterému se podařilo nepřímo založit katedru vysoké školy života, takzvané Kroupologie. Ovšem co Kroupologie byla ví dnes asi jen pár čtenářů blogerů. To byla doba, kdy ještě Vladimír děla základ hovězího guláše na másla a do sekané vykoupil všechny rohlíky v Albertu a nechal znásilnit Pannu Marii, aby pak napsal pod článek omluvu, že s tím souhlasila. (pro neznalé, jednalo se o příběh z Lukáše - Sollémnitas Annuntiatiónis Dómini – Zvěstování Panny Marie) V

3 0
možnosti
Foto

Stránky Katedry Kroupologie stále existují. I s tím gulášem.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji všem, i když jsem úúúplně poslednííí. Ale každý hlas, který jsem od vás dostala, pro mě znamená hrozně moc :-) AN

4 0
možnosti
Foto

Kuňa, jak jako poslední??? Jste mezi prvními deseti!

6 0
možnosti
TV

Gratuluju všem finalistům, "bedňákům" zvláště! Děkuju všem hlasujícím, těm, co to loupli aj mně, zvláště... Pišme, čtěme, množme se a neberme se moc vážně... Nejen zde :). Zdar a sílu!

8 0
možnosti
OK

O77t92a 83K51i91n90c

24. 4. 2019 22:56

Za tento příspěvek máte snad poprvé ode mne plus. :-)

0 0
možnosti
MK

Vítězům gratuluji. Mým favoritkám sice můj hlas nepomohl, ale co, za těžítko by si stejně nic nekoupily a padal by na to zbytečně prach. Zcela jistě je pro ně podstatnější moje morální podpora V

1 0
možnosti
Foto

Všem moc gratuluji a jsem ráda, že tu s vámi můžu být. Krásný den a těším se, že se třeba s vámi uvidím na srazu. V

5 0
možnosti
Foto

Všem gratuluji!

A zároveň vyjadřuji smutek, že v půlce května se to bude muset obejít beze mě ;-(.

1 0
možnosti
Foto

Konečně je tam Mistr VK! Blahopřeji redakci k jejímu rozhodnutí nominovat tohoto neúnavného blogera, nadějného politologa a v neposlední řadě skvělého básníka!!!

4 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.