Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pan Řeháček mně mezi těmi blogery chybí. I když jsem s matikou na štíru. Ženské se málo snažily.

2 0
možnosti

On ale nepíše jen o Matykání...Všechny jeho blogy stojí za přečtení. Jsou skvêlé.

A chlapi by mu hlas dát nemohli?

2 0
možnosti

No dobře, a letos to dopadlo jak?

0 0
možnosti
Foto

Skoro stejně, jako vloni, předloni a ještě pár let nazad...:-)

2 0
možnosti
Foto

H32a67n39a 97V13l95k62o63v52á

25. 4. 2019 21:05

:-) Tak se mi chce říct (a já můžu, páč Banga mi můj blog ne a ne a nezprovozní;-D

že byste všichni chytráci (kromě Martina Kavky který to nejen chápe, ale v podstatě už taky nebloguje) měli být Větvičkovi vděční že sem přitahuje čtenáře.

A obzvláště mi tohle ubohoučké závistivé písečkování přijde směšné od lidí co se považují za ty "správné" a v každém druhém článku nás "nesprávné" kárají za "čecháčkovství" a podobné záležitosti....

Popravdě i já jsem sem přitáhla pár čtenářů...líčením historek s těmito "správnými lidmi".

Takže mám docela zpětnou vazbu....

I když normální člověk tohle ZOO navštíví tak dvakrát do týdne.

7 0
možnosti
Foto

Ježíši, už to neřešte. Větva něco řekl, něco jiného udělal, někdo mu to vyčetl, někdo se jen podivil, někomu je to fuk a blog jede dál.

2 0
možnosti
Foto

(hlasem Marie Rosůlkové) Děti moje, to přece není žádný problém.

Příští rok se zavede kategorie "Nevětvička roku" a je to. :-)

15 0
možnosti
Foto

V (to ne jako, že Tě chci poslat do řiti, to jako že Tě žeru)

3 0
možnosti
Foto

Jejda, tady je veselo jak na tancovačce. Také bych se přidala, ale vypadla jsem z rytmu.

3 1
možnosti

Drahá paní Kielbergerová,

když napíši do diskuse, že nominace jsou bída a že mě tam ze všech zaujaly pouze dvě ženy, tak je to můj názor a tak jak to cítím. Můžete s tím polemizovat, ale to je asi tak vše. Paní Palková z toho udělal ve svém blogu, že jsem proti ženám, protože to vzala tak, že mluvím o nominaci blogerek. Ne, opravdu tohle v mém příspěvku nebylo a opravdu si nemyslím, že to je tak závažné, že dodnes z toho nemůžete spát. A nemíním se v tom dále babrat. Stejně tak jsem prohlásil, že jedinou hvězdou v kandidátech na prezidenta byl pan Hynek, jinak bída. Nebudu se nikdy přizpůsobovat tomu, aby mluvil tak., abych nikoho neurazil. To, že se někdo urazí není můj problém ale problém dotyčného. Nebudu tvrdit, že můj názor je jedině správný, že je to pravda co říkám, že se nemýlím. Protože mýlím se, nemám často pravdu a můj názor nemusí být nutně pravdivý, ale je to můj názor, vyjádření toho co a jak vnímám.

do widzenia

4 0
možnosti
Foto

Budete se asi divit, v mem pocitu z toho všeho podtrženo sečteno Vy hrajete uz jen malou a podradnou roli. Budte si jaky chcete...Pro mne bohuzel hrajou roli věci na to nabalené. Takže problém vážně není už tolik v tom, co jste vysmahnul a jak jste to myslel. A problem neni Vetvicka jeho prvni misto...pro mne absolutně ne. Problem je zase kolektivni rozbor někoho jako na písku. A v tom má Vladimír pravdu. Fajn den. Užívejte jaro.:)

0 2
možnosti
Foto

Šup s Větvou na pranýř a zbičovat!;-D

3 0
možnosti

Málo, umučit čtením některých blogů, které jsou "plné" lásky, ale mezi řádky je jed. A navíc jsou zmatené, jako by autor předtím požil několik litrů vína :)

6 0
možnosti
Foto

Má poznámka k diskusi níže, že Ladislav Větvička při minulém vyhlašování vítězů řekl, že už na blogera roku nebude kandidovat. Některým zřejmě vadí, že se ankety zúčastnil a dokonce ji opět vyhrál. :-)

1. Myslím si, že Ládík to řekl jako vtip a že bylo celkem jasné, že to myslel jako vtip. Tak jsem to pochopil tehdy já.

2. I kdyby to myslel vážně, tak myslím není v jeho moci vyloučit, aby pro něj čtenáři nemohli hlasovat. Bloger roku je anketa, které se ať chce nebo nechce zúčastní každý bloger. Není to soutěž, do které se blogeři přihlašují. (Stejně jako do ankety nejoblíbenější český politik se politici nepřihlašují, ale anketa probíhá dle pravidel organizátora té ankety.) Administrátoři blogů v 1. kole ankety umožňují čtenářům vždy hlasovat pro každého blogera. Bylo by sice technicky možné, ale dle mne podivné, aby hlasování pro Větvičku či kteréhokoliv jiného blogera anketa znemožňovala. Možná po prvním kole administrace na přání Ladislava jej mohla do druhého kola nezařadit. Proč by to však dělala? V každém případě by se slušelo, aby zmínila, že Ladislav Větvička se do druhého kola kvalifikoval, ale na jeho přání do něj nebyl zařazen. Proč by to však admini dělali? Bylo by to ovlivňování ankety. Navíc by to byla urážka všech, kteří pro Ládíka v prvním kole hlasovali, jejich hlasy by přišly vniveč.

Ládíkovi i všem ostatním vítězům a účastníkům druhého kola gratuluji.

10 0
možnosti
Foto

Oprava

tak myslím není v jeho moci vyloučit, aby pro něj čtenáři mohli hlasovat.

3 0
možnosti

Gratuluji všem!! A Ladiku, navrhuji, že bych za Tebe letos převzala fén na vlasy, nutně jej potřebuji a Tobě je stejně k prdu...;-D;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS