Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

Jenom prosím zachovejte na titulní straně i nadále každý článek VIP oblíbence Davida Vlka.

On píše tak hodně kvalitně a poutavě, že bez něho by to nebylo ono.

Děkuji, vážený cenzore.

:-)

2 3
možnosti
DV

D16a16v68i64d 22V78l56k

31. 10. 2018 12:21

A já to věděl. Pan Lička mě platonicky miluje. Arnolde promiňte ,ale jsem již zadán.

4 1
možnosti
Foto

Než blogy někam poutat, zkuste jim vrátit jejich poutavost. A mimoděk mne napadla věta od Hrabala. Některé skvrny nelze vyčistit bez porušení podstaty látky.

7 0
možnosti
JZ

"napoutáme" - příšerné slovo. Až jsem se otřepal

6 0
možnosti
MV

Tak ať to funguje. Alespoň odpadnou řeči o protezivanejch titulkarich. Fajn den do redakce preju

1 0
možnosti
VH

Ničeho jsem si nevšiml.

Žebříčky mě totiž nezajímají. Řídit se jimi znamená (podle mě) kašlat na vlastní mozek.

S úctou

VH

3 0
možnosti
DV

D69a65v62i53d 92V87l58k

31. 10. 2018 8:54

A to i v sobotu a neděli a večer? To jste si teda naložili. Asi to odpovídá charakteru Idnesu, jako zpravodajského portálu to zrychlení. Nepolitické blogy to samozřejmě znevýhodní, protože ty dost těžko můžou být úplně aktuální. Hele hlavně, aby bylo kam psát a blogy na Idnesu zůstaly. Aspoň se na titulku podívá víc lidí a trochu se zviditelní, je tu dost zajímavého psaní a člověk o něm kolikrát ani neví, protože si jede jen ty svoje oblíbené. Svět je prostě pořád rychlejší.

8 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.