Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chtěla bych poděkovat těm, kteří akci zorganizovali, těm, kteří se jí zúčastnili i těm, kteří o ní vytvořili reportáž. Pro mě to celé bylo moc fajn osvěžení mých trudných dnů na dovolené (mateřské). Kdy jindy bych měla možnost se tváří v tvář setkat s lidmi, kteří se našli v psaní, stejně, jako já. Ještě jednou díky, bylo mi tam s vámi dobřeV

3 0
možnosti
EN

E40w17a 76N63o80v47o23t12n91á

19. 6. 2018 12:09

Opravdu masová účast několik stovek hlasujících;-D;-D

1 0
možnosti
DS

Bylo to skvělé, děkuji za pozvání:-)

2 0
možnosti
Foto

H97a76n61a 82V49l91k72o48v87á

19. 6. 2018 15:08

Vy jste dostala pozvání?

Chm, chm, chm.... já měla za to že se zájemci přihlásí a někteří jsou vybráni.

Pokud jste obdržela pozvání jste zřejmě pro redakci nesmírně cenná a - nedá mi to nezeptat se - čím prosím?

(P.S. - ten váš ukřivděný blog o tom jak jsou burani ti co jim parkujete na vyhrazeném místě pořád nemohu rozdýchat....)

0 0
možnosti
Foto

Dobrá reportáž a hlavně povedená akce, letos se mi tam moc líbilo ;-D Jen jste nemuseli práskat, že všude chodím pozdě ;-);-D

3 0
možnosti
JN

Jsou někde k dispozici nějaké tabulky s výsledky ? Přijde mi zvláštní že mnou nejoblíbenější blogeři nedostali žádnou cenu. Namátkou třeba pan Paulczynski, pan Konvička .. nebo slečna Provazníková .

0 0
možnosti
MK

Co takhle sešlost těch, co byli neprávem vyhozeni, nebo "jen" odstaveni a nebo prostě znechuceni. Na to by možná restaurace nestačila.

Někdy příště to zkusím zorganizovat - bez adminů!

2 0
možnosti
PT

P50e96t36r 35T84o89m84e97k

18. 6. 2018 17:52

Jsem pro, ale mohli bychom je tam pozvat a vysmát se jim. Tady ale vidím, že Banga umí mluvit i slušně, tedy tak aby to odpovídalo kultivované diskusi. To jsou věci.

2 0
možnosti
MV

opravdu velka a porad nekoncici radost z oceneni blogu Toma Vodvarky!

7 0
možnosti
Foto

Ano, to bylo opravdu obrovské překvapení!

0 1
možnosti

Nic moc, nebyl tam Jyřik H.:-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 24,95
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.