Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J56a91n 40K74a48m83l

7. 5. 2018 16:39

Je to skandál, politicky nekorektní blogeři slaví úspěch. Za tím musí být jedině Putin. Nebo Kim Čong Un. Gratuluji blogerům.

15 1
možnosti
LH

Gratuluji všem ale především Jaromírovi Š., který dostal můj hlas R^R^R^

2 0
možnosti
VN

Moc to tady nesleduju, tak už jsem myslel, že sem přispívá pan doktor Větvička, ten botanik - toho mám rád. Ale nic proti ostatním "větvičkám" ... Všem krásný den!

0 0
možnosti
VE

Nemusím souhlasit s pořadím, ale celkem jsem nadšená za tu svobodu, kterou dnes máme. Za minulé éry něco takového bylo nemyslitelné, nebo ani dnes v jiných blízkých zemích. Aby nám to vydrželo

15 0
možnosti
JT

J39i96r44i 60T15i96c61h34y

7. 5. 2018 15:42

Zajimave je, ze z tech vedoucich muzskych blogeru ctu tak dva, z zenskych skoro zadnou.

0 0
možnosti
JK

J64a33n 82K13a91m53l

7. 5. 2018 16:40

To je tedy hodně zajímavé. Napište o tom blog.

6 0
možnosti
RK

Jsem docela mile překvapen, že se ani do nejúžšího výběru nedostali fanatičtí politruci typu Zieglera, Mácy nebo StejskalaR^

11 0
možnosti
Foto

Děkuji všem, kdo si v této hektické době nacházíte chvilku na setkání s námi blogery prostřednictvím našich článků.

Děkuji mně milým kolegyním a kolegům, kteří píšou tak báječně, že nepovažuji čtení jejich blogů za ztracený čas, ale naopak za čas navýsost příjemný a inspirující.

A protože šlo o soutěž, tak upřímně blahopřeji všem, koho opentlily čtenářské hlasy!

Nakonec ze srdce děkuji těm z vás, kdo jste některé z nich poslali i mně! Bylo to od vás moc milé V.

17 0
možnosti
Foto

Však jste si to zasloužila. Moc jsem vám a paní Karolové fandila.

9 0
možnosti
JN

Já rovněž děkuji za hlasy a gratuluji všem, co se umístili na "bedně" (těší mě, že pro první tři v kategorii bloger jsem hlasoval i já).

6 0
možnosti
AK

Lada Vetvicka vyhral po zasluze. Ale jsem trochu popleteny z te jeho muslimske vyzaze. Co si o tom myslet?

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.