Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

R^

Větvička je bezva - libí se mi, že se nestydí za to že je typický Čech ;-D

1 0
možnosti
JZ

no... to je prave to - za to se typicky Cech nestydi. Stydi se ti Cesi, co zrovna typickymi Cechy moc nejsou...

2 0
možnosti
Foto

Dík za hlasy, je to pro mě čest být v první desítce. Gratuluji všem, co stojí na bedně a těším se na blogerský mejdan.

13 0
možnosti
IM

Děcka, děkuju Vám všem za 53 hlasů - to je krásný! MOC gratuluju všem, kteří se umístili, i všem, kteří se neumístili - zejména k tomu, že sem můžeme svobodně psát a čtenář dle své libosti vyzobávat... Mám radost, děkuju:-)

8 0
možnosti
Foto

Konečně jsem zase děcko!;-DR^

4 0
možnosti
OH

Může mi někdo vysvětlit, proč je ta hlavní kategorie rozdělena podle pohlaví? Copak mají ženy a muži nějak odlišné predispozice pro psaní blogů?

1 0
možnosti
Foto

Mně rozdělení podle pohlaví nevadí, celkem se mi i líbí.

Napsal jsem však blog, kde výsledky těch dvou kategorií slučuji. Už se trochu rozjela diskuse pod tím blogem. Pokud chcete, mrkněte tam.

2 0
možnosti
Foto

Jan Werich: "To je blbý, to se bude líbit!" ;-(

Větvu nečtu vůbec, paní Šichtařovou jen zřídka pro pobavení a potvrzení rčení mé babičky - má to pámbů divnou čeládku. Tomáš Vyoral - jo, to je klasa - platí též babiččino úsloví.

Pozoruhodné je, že blogeři, kteří se umístili až na dalších místech, mívají vesměs články mnohem zajímavější. A to cosi vypovídá.

Nicméně i tak - gratulace za vynaložení úsilí.

7 11
možnosti
Foto

já paní Šichtařovou číst přestal, Větva je úkaz, já rád čtu i ty jeho články s kterejma nesouhlasím :DDDD

1 0
možnosti
Foto

Zatím jsem se tady nestihla ani pořádně rozhlídnout a koukám, držím zlato. Nevím, jak to tady chodí, kdo s kým peče, ani co se kdy stalo. Neznám soupeře, ani mazáky z ostatních kategorií, tak se snad ani nebudu snažit o nějakou diskusi. Chci jen poděkovat. Protože mě to fakt potěšilo. Tak pusu:)R^

27 0
možnosti
Foto

Ahojte. Díky všem 66 lidem, kteří mne podpořili. Moc si toho vážím. Dnes otevřeme doma víno. ;-) Bude se slavit. Přeji hezký večer.

Gratuluju výhercům. R^

9 0
možnosti
Foto

Pro zajímavost jsem výsledky ankety bloger roku a ankety bloggerka roku 2017 uspořádal bez ohledu na pohlaví, viz

https://chudacek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=661877

2 0
možnosti
RJ

Škoda jen, že se neumístnil Karel Trčálek...

Jinak samozřejmě gratulace všem na bedně i pod ní R^

4 6
možnosti
Foto

Ano...protože jako on to má srovnane málokdo a při vší úctě k ostatnim ...lze mu závidět, jak je nad věcí ruku v ruce s tím, kolik toho zná. Kdyby byl v nominací byla bych potěšena,

3 1
možnosti
JM

Díky moc za hlasy, co mne poslaly do finále i těm, co pro mne hlasovali v samotném finále. Potěšilo. Velká gratulace trojici nejúspěšnějších v každé kategorii. No a samozřejmě gratulace i Vlčákovi k Ceně redakce ;-)

4 0
možnosti
Foto

Inu, tohle není nic proti Davidu Vlkovi se kterým jsme nedávno uzavřeli mír.

Nicméně ta předvídatelnost rozhodnutí redakce ( a jak píše níže pan Petřík to docela vypadá jako protekce, zejména od jedné obzvláště zaujaté administrátorky) je jedna z věcí díky kterým zdejší administrátory nepovažuji za profesionály a - popravdě- David Vlk to ode mne často schytal z právě tohoto důvodu. Administrace není fér.

A ještě zvláštnější mi přijde že někdo je z toho dokonce nadšený;-)

8 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.