Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KC

Mohl být blogerem roku někdo jiný? Při vší úctě ke všem jmenovaným mi to vyšlo stejně, jako v tomto případě. Vítězi - panu Větvičkovi i vítězce - paní Šichtařové hodně pomohly - vedle jiných osobnostních i literárních kvalit - zdravé názory, oba protagonisté sdílejí většinové postoje občanů, což je moc dobře. Paní Karolová promine, že jsem její texty tak pozorně nesledovat, takže nemohu odpovědně říct názor. Přiboudlé multikulturní výrony známých hlasatelů politické korektnosti a vítání migrantů nahradili věcnými argumenty s vtipným podáním. Takových pozitivních typů potřebuje naše země co nejvíc a hned bychom byli o kus dál!

4 1
možnosti

Že ty názory jsou zdravé a reprezentují většinu jste rozhodl Vy?

1 4
možnosti
Foto

To je překvapení, jeden by se ani nenadál....;-D

1 0
možnosti
Foto

Jo a hlavně blahopřeju těm svým: Tomášovi Vodvářkovi, Markovi Valičkovi a Rádce Kielbergerové. A ostatním - hlavně diskutérům - vzkazuju: neberte to tak vážně, vždyť je to furt stejný....:-P

5 0
možnosti
IJ

Haluzka a Strašilka, to je kombo

3 0
možnosti
Foto

to víte pane Janíčku-stačí jen pár přátel mít, co uměj za to vzít...

pěkně je zaúkolovat a namotivovat, rodinné příslušníky taktéž, a máte to v kapse i kdybyste pomlouval papeže;-)

3 4
možnosti
BK

Z celého srdce,gratulují vítězům a přejí Vám krásné jarní dny ! V :-)

3 0
možnosti
Foto

Zajímalo by mě, jestli už v redakci pominula vyrážka z toho, že se na přední místa dostala paní Pilloni a kolega Vyoral...;-D

5 0
možnosti
JH

Mohl bych připojit i další jména. Nicméně, ten směšný počet hlasujícíh, vzhledem k vysoké čtenosti, vypovídá, že je tady něco špatně.

Je zřejmé, že zdejší admini mají své oblíbence a neoblíbence, které občas i likvidují, ale z těch výsledků alespoň plyne pozitivní zjištění, že se ještě neodhodlali k falšování ankety:-)

6 1
možnosti
RB

No nevím, Šichtařová je taková rosnička, které její předpovědí nevycházejí. :-P

8 1
možnosti
TB

Která konkrétně?

0 0
možnosti
MB

Zkoušel jsem číst Větvičku, ale je to jako číst slohovku ve stylu "Opráski sčeskí historje"...

Na čtení blogu v tomhle stylu mám asi málo zprzněnou češtinu...

6 6
možnosti
Foto

Já vím, že každý má jiný vkus, ovšem Vy mi připadáte svou kritikou jako hodně mimo..

4 4
možnosti
Foto

jelikož mi pan Bicera naznačil, že nenávist propagující blogy bych neměla nazývat nenávistné- tak ještě jednou bez toho slůvka gratulace všem kdo to "opravdu ale opravdu" zasloužili ;-)

6 1
možnosti
TB

A nebo možná byste mohla předložit argument, co je na nic hkonkrétně nenávistného, ale toho samozřejmě nejste schopna

3 5
možnosti
MK

Tak to jsem teda překvapená, ale bohužel nemile. Myslela jsem, že hlasujících bude mnohem víc, celkový počet 3 504 hlasů je skutečně mizerně málo. nevím proč jsem si myslela, že tam bude minimálně trojnásobek;-O;-(:-/:-(Rv

3 0
možnosti
Foto

Děkuji všem 109 hlasujícícm, kteří měli tu odvahu a klikli si na mě. Moooc si toho vážím, jsme šťastný espéďák. ;-D R^R^

8 4
možnosti
Foto

Tomáši, není mi jasné...proč by k tomu kliknutí byla potřeba právě odvaha?

7 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.