Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Rád bych poděkoval nejen svým 195 hlasujícím, ale všem kteří někoho zatrhli a to v kterékoli kategorii. Podle celkového počtu všech hlasujících se pravděpodobně jednalo o velké úsilí, nebo snad o velkou odvahu.

Co se týče mého skvělého umístění - jelikož je v ČR asi 2 000 elektromobilů, dá se z počtu hlasů pro můj blog usuzovat, že se články a styl líbí každému desátému elektromobilistovi. Na druhou stranu, pesimista by mohl říct, že mne nevolilo devět z deseti elektromobilistů. Takže z druhého místa jsem nadšen, z celkového počtu hlasů mírně přeqapen.

0 0
možnosti
TB

Nějak vám ty výsledky váznou, co s nimi děláte? Že by serveru opravdu trvalo sčítání tak dlouho?

1 0
možnosti
Foto

Není důležité zvítězit....důležité je se umět podělit s napsanými slovy a nafocenými fotkami....a každý má stejně své autory, které rád čte.....VVV ať se daří všem i nadále.

5 0
možnosti
VV

Nevim, zda mam administraci pocvalit, ze zaradila do souteze i ty absolutni extremisty.

Je to snaha o vyvazenost, nebo jeji presvedceni?

0 2
možnosti
JH

Schází tu už jen Vokoun:-)

1 0
možnosti
Foto

Držím vám všem palce, stejně zvítězí všichni ti tím, že rádi píšou! A užijte si na srazu, určitě bude skvělý jako vždy!V

3 0
možnosti
MM

U nás se už slavilo!

Už nominace je obrovský úspěch. Určitě největší radost z toho mají moje učitelky češtiny napříč školami, které jsem absolvoval. I ty, co mne doučovaly. A hlavně paní učitelka Formánková z učňáku, která nás naučila, že čeština není jenom o í a ý8-o.

I když nominaci cítím jako něco získaného omylem, neboť mou hlavní motivací psaní blogu je sledování reakcí a získání názorů ostatních v diskuzích. Jak to vidí a jaký zaujmou postoj k danému tématu. Připadám si mezi nominovanými tak trochu neprávem. Asi nějak tak jako slavný neznámý olympijský vítěz na lodích (dvojka s kormidelníkem). https://cs.wikipedia.org/wiki/Veslov%C3%A1n%C3%AD_na_Letn%C3%ADch_olympijsk%C3%BDch_hr%C3%A1ch_1900

Nebo že sem nějak nepatřím, když nestíhám číst blogy ostatních. Možná cítím takový pocit nepatřičnosti, jako když náš reprezentant získá stříbrnou olympijskou medaili za skládání hudby (Josef Suk na OH v roce 1932). https://oh.idnes.cz/olympiada-zazila-radu-kuriozit-d3l-/olympiada-ateny.aspx?c=A040809_131831_oh04_zpravy_no

Rád bych tedy všem, co mi dali hlasyV, poděkoval a pozval na oslavu - ale nejde to!! Oslava již byla. Proč tak brzo? No přece proto, aby bylo ještě co slavit, než se přijde na to, že jsem mezi nominovanými nějakým omylem.

Ale připijme tedy alespoň na tu nominaci! Protože - kdo nepije s námi, ten pije proti nám ;-D

0 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že anketa Bloger roku je něco jako Zlatý slavík. Výsledky nominačního kola neznáme (psal jsem níže v diskuzi), hlasuje v ní minimum lidí, kteří mají v každé kategorii tři hlasy, je to zkrátka netransparentní. Očekávám, že logicky vyhraje ten pán, co napsal blog o tom, že už má milión čtenářů, jen zapomněl napsat, kolikrát byl v redakčních výběrech a hlavně kolik těch textů musel vytvořit, aby se k tomu číslu dopracoval. Jiným na tuto sumu stačila i třetina článků, ale "milionář" je sebestředný a domnívá se, že je tudíž skvělý.

Protože se do blogerského výběru TOP 10 (nezaměňovat s tou Kalouskovou stranou, i když většina těchto vybraných blogerů se zdá být s Kalousem spřízněná), dal jsem hlas panu Kavkovi, který se od této desítky výrazně odlišuje, byť s ním v mnohém nesouhlasím.

Tím se oslím můstkem vracíme ke Zlatému slavíkovi. Raději dám přednost Ortelovi, než abych hlasoval pro Gotta. Toť vše.

4 2
možnosti
Foto

... Kdyby napsal, kolikrát byl v redakčních výběrech, tak by to podle Vás sebestřednost nebyla? ;-)

Pointa toho blogu je úplně jiná... ale každý si v něm samozřejmě hledá, co je mu vlastní.:-/

2 1
možnosti
Foto

Soutěž o blogera roku je už asi rozhodnuta. Láďa Větvička dnes vydal fotoblog: pivo, pivo, pivo, žrádlo, žrádlo, žrádlo, žrádlo, žrádlo, žrádlo .... :-) Kdo na toto má? ;-)

6 0
možnosti
Foto

P86e94t69r 57H52a52n63n49i70g

23. 4. 2018 10:45

Nevím jaké jsou zde hlasovací mechanismy. Já jsem občas na špici dle karmy viz nyní: https://blog.idnes.cz/blogeri.aspx?sortby=karma&sortorder=desc&query= nejsem v podstatě ani mezi dvaceti prvními (neboť dle karmy jsou blogeři nerozděleni do mužských a ženských kategorií. Myslím si, že důležitý obsah, styl a zaměření článku. Přiznám se, že jsem hlasoval pro Láďu Větvičku. Ale to, že ačkoliv jsem byl minulý rok druhý a letos ani mezi v podstatě první dvacítkou, mi přijde tak trochu podivné.

2 0
možnosti
Foto

Ani presidentem, ani blogerem roku, to už je k vzteku

9 2
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 24,95
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.