Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Chci poděkovat nejen těm, co mě pošoupli do finále / mám z toho upřímnou radost , fakt nekecám, jsem docela ješitný chlap /.

O mnoho větší radost mám z těch, co jsou tam také - namátkou Honza, David, Marek, Jaromír. U holek Radka, Zuzana /2x/ a Zuzka. Z nováčků Zdeňka A Pavel. Ani jeden můj hlas v úvodním kole nezanikl, což je známkou kvality mnou volených.

Přeji všem radost z této hry a těším se na shledání, na ono collegium blogerum bonum. R^

12 0
možnosti
RK

R45a82d15e53k 24K74a48r58a43s

19. 4. 2018 13:23

Ani jeden hlas nezanikl? A co váš guru, pan Stejskal?;-D

1 1
možnosti
Foto

Zírám na to jako vrána a děkuju všem. Jsem rád, že se tam dostalo tolik lidí, co si nehoní triko politickýcm populizmem. Těším se na další články Marka, Davida, Jitky, Zuzky, Jaromíra a mnoha dalších lidiček, co moc rád čtu.:-)

6 1
možnosti
Foto

Moc ráda jsem Tě zde uviděla, zasloužíš si to!R^;-)

4 0
možnosti
Foto

I já jsem hodil kostkami a doufám, že některý z mých tipů vyjde. R^

0 1
možnosti
Foto

Děkuji, paní Krivoňáková, za mínus, asi nesouhlasíte s tím, že jsem si dovolil hlasovat a že mám nějaké vlastní tipy na vítěze. Konečně začínám rozumět Vaší příchylnosti k některým zdejším blogerům, kteří mají také problém s toleranci názorových oponentů...:-)

2 1
možnosti
JS

Hlasy odevzdány...;-)

Ať vyhraje ten, kdo si to nejvíc zasloužíR^

4 1
možnosti
DV

D26a57v36i36d 31V17l51k

19. 4. 2018 13:29

Slaninko ty tady chybíš;-(

3 0
možnosti
JZ

Vyhraje to stejně nějaký dobrosrdečný lidový populismus.

2 1
možnosti
MV

to je jasny, ale porad ma cenu psat i jinak

4 0
možnosti
MV

doufam, kdyz uz jsem nemohl dat ve finale hlas Marte Kucikove, ze ji potkam alespon na srazu!

a dekuju hlasujicim, ze dali hlas Valickovi - porad ho bavi psat a nejvetsi odmenou za texty jsou diskuze pod nimi

fajn den vsem

7 0
možnosti
Foto

A dala jsem ho zas. I Jaromirovi a Honzovi,jste všichni tři v jedné lajně:-)

0 0
možnosti
JZ

Finále je samozřejmě zbytečné, protože nejlepším blogerem jsem stejně já. ;-D;-D;-D;-D

4 1
možnosti
DV

D38a46v69i35d 95V77l90k

19. 4. 2018 9:44

To se ví, to se ví , jen se o tom taktně mlčí;-D

2 0
možnosti
DV

D75a26v30i43d 65V61l77k

19. 4. 2018 9:32

Tak děkuji moc za hlasy kamarádi. Mám teda fakt radost, že jsem přes ten můj strašný pravopis obhájil finálovou účast.;-D Teď už si jen na starýho Vlka vzpomenout při hlasování do finále a máte to z krku;-D;-D;-D

A gratuluji ostatním finalistům, je to dobrý výběr. Jak se u nás na Moravě říká takový "Pozdní sběr";-) Nebo dokonce "Výběr z bobulí??"

3 0
možnosti
Foto

Koho vybírat?Vybral jsem si ty, co mají co sdělit, nikoli ty, co ,,politikaří", či se honí za karmou;-)

3 0
možnosti
MV

kazdej ma sve ctenare, Jiri

a kazdej ctenar si vybira, co chce cist a o karme to vzdycky nejni

fajnovej den preju

3 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.