Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nesmírně mne mrzí, že jsem se nedostal do finále. Vím, že za to nemohu já a mé blogy, ale ti co volili, nejspíš nějací nevzdělanci a polovzdělanci z vesnic z Česka anebo z okrajových městských čtvrtí.

Vyhrazuji se proti tomu, že se svým krásným příjmením začínajícím na Ch jsem se nedostal do finále a že v kategorii mužů je ve finále pět blogerů z deseti, jejichž příjmení začíná na V. V ženách příjmení 4 žen z deseti ve finále začíná na S nebo Š. To je nesmírně podezřelé. Zdá se mi, jsem si tím skoro jist, že některá písmena jsou preferována a jiná diskriminována. Je třeba přidělit kvóty tak, aby jistá písmena byla zvýhodněna. Nejlepší by bylo, aby především nepopulární blogeři byli zvýhodněni. Jak k tomu nepopulární blogeři přijdou, že nedostávají hlasy jen proto, že neumí psát? :-) Copak za to mohou?

PS. To byl pokus o vtip a teď vážně. Soutěž se mi celkem líbí. Je hezké sledovat, jak ji tu komentujete. Co se hodnocení týče, tak mne však skutečně překvapuje, že například pěkné fotoblogy v rubrice cestování mívají nízkou čtenost a karmu. Karma a též výsledku soutěže Bloger roku jen ukazují popularitu jistých blogů a blogerů-ek, a ne kvalitu. Ačkoliv často dobré blogu mají i vysokou čtenost i karmu. Těžko však určit co je objektivně vzato dobrý blog nebo bloger-ka. Co se finalistů týče, tak většinu z nich si rád občas se zájmem přečtu a u těch ostatních finalistů chápu, proč se do finále dostali-y, proč se někomu mohli-y líbit.

7 0
možnosti
Foto

A ještě jeden konstruktivní návrh. Sraz blogerů by se měl konat v nějaké restauraci, která má zahradu s velkým pískovištěm. Účastníci srazu by tam závodili v tom, kdo udělá nejhezčí bábovičku. Přítomní admini budou hlídat, jestli někdo někomu bábovičky nerozbíjí.

6 0
možnosti
Foto

H75a20n15a 43V32l46k25o36v86á

19. 4. 2018 18:24

Celkem jsem sem ani nechtěla psát. Nepatřím (a nechci patřit) do "správňácké "party, co se podporuje i za cenu toho, že jde proti logice nebo obyčejné lidské slušnosti ...

Nicméně mne skutečně překvapuje jak málo je v tomto roce ve finále (i když mí favorité jsou v něm všichni) a připadá mi, že Blog I Dnes se velmi okleštil.

Patřit do party, co odhlasuje bloggerce že má právo stát na místě vyhrazeném pro rodiny s dětmi (a podobné zhovadilosti, co blogeři napíšou aby získali pocit že na svoje sprosťárny mají právo a "parta" jim to odplusuje...) mne skutečně neláká.

I přesto hlasuji podle svého pocitu. Poctivého.

5 0
možnosti
MK

Správňácká parta.....R^

0 0
možnosti
MK

Nejsem příznivec takovýchto anket a soutěží. A diskuse níže my to jen potvrzuje. Je to jako přesunout se do šedesátých let hnutí hippies, kdy se každý miloval. Každý, kdo měl ten "správný" názor a byl na stejné vlně LSD, marihuany, hašiše a všobepínající lásky.

Ještě za komunistů byly různé soutěže. V sedmé třídě jsem získal třetí místo v nějaké celorepublikové olympiádě v historii. Bylo to za popsání bitvy u Lipan a vytvoření bojiště. Cenu za mě převzal můj učitel historie za pár měsíců propuštěn, protože pozval na debatu letce, pamětníka bitvy o Británii. Ti, co si hráli na pravdu, zlikvidovali toho, který pravdu ukazoval.

Přesto mám svojí favoritku,které jsem dal hlas. Je to Dana Tenzler. Nejenomže to je hezká žena, ale uvažuje a myslí v kategoriích logiky. Nezatemňuje co píše city a slavným " já si myslím"

Podobně Monika Pilloni, která předkládá fakta. Nic víc.

Problém pro některé je v tom, že nedokáží skousnout, že jejich sluníčkové, všichni se milujeme, je v tom, že nedokáží akceptovat, že doba a blogy se mění. Blog už přeci není o tom, že tam vyjadřuji jak jsem snídal a prošel se parkem. Blogy nejen u nás se stávají názorem na politické dění. Podívejte se na Německo, Británii,USA a přečtěte si tamnější blogy. To až zase ti chytří a moudří z této komunity budou kritizovat ostatní, jak jsme zaostalí apod. Protože oni přeci píší blogy o radostech života a ti ostatní jen negatova a jsou populističtí.

Paradoxem je, že nikdo z těch blogerů, co svoje blogy mají zaměřené na politiku, nikdy nezpochybňovali právo a nevysmívali se blogerům, co píší o tom jak potkali krtka co umí valčík.

9 0
možnosti
DV

D84a30v25i56d 90V40l12k

19. 4. 2018 18:51

Možná je to nad Vaše temné chápání světa, ale my se prostě jen úplně normálně přátelíme. Chápu že takový obyčejný cit se do Vašeho světa plného stihomanu, stínů, netolerance moc nehodí, ale nevnucujte nám svůj jedinný správný a notně subjektivní názor, my Vám ho taky necpeme. Je mi Vás líto, musíte mít smutný život.

4 4
možnosti
Foto

Ještě bych uvítal někde v uživatelském rozhraní, informaci pro kohe jsem hlasoval. Abych mohl svůj hlas buď někomu přidat, nebo ev. odebrat.

0 0
možnosti
TB

Mám hrozný strach, že vyhraje nějaký populista. Proto by příště měl vyhrávat ten s nejméně hlasy a případné spory rozhodne předsednictvo Strany zelených.

8 0
možnosti
JH

R^ či někdo z Romea, o.p.s.

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuju za hlasy a těším se s masivního zastoupení Zuzek :-)

7 0
možnosti
Foto

Moc děkuju všem, kdo mi poslali hlas! Jsem v dobré společnosti a jsem za to ráda. Dík!

6 0
možnosti
DV

D75a87v60i91d 61V66l56k

19. 4. 2018 13:28

Dyť jsem ti dal svůj nejhezčí hlas;-)

1 0
možnosti
Foto

Já také děkuji těm,ci pro mě hlasovali,i když v elitní desítce nejsem.:-)

5 0
možnosti
Foto

Je zvláštní, že nebyl uveden seznam všech, kteří dostali hlasy a případně kolik. Za admina Dvořáka to tak bývalo, tudíž jsem se mohl dozvědět, že jsem dostal několik hlasů v kategorii Básník roku (tenkrát těch kategorií bylo hafo, vzpomínám namátkou na Cestovatele, Fotografa atp.). Byl jsem však vyřazen redakcí z prozaického důvodu - nikdy jsem básně nepsal.

5 0
možnosti
KD

Moc děkuji všem, kteří pro mne hlasovali. Dostat nominaci za povídky, beru jako velký úspěch a motivaci:-)

4 0
možnosti
JL

Kostky jsou vrženy.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.