Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Nevidim zadny smysl tohoto hlasovani. Podle mne je vitez zu predem jasny.

1 0
možnosti
DV

D77a23v73i86d 97V49l28k

23. 4. 2018 11:36

Vladimíre,ale pořád můžete ještě někomu svým hlasem dát najevo ,že to co píše je k něčemu. Loni taky vyhrála Marta Kučíková a porazila i hvězdnou Šichtařovou.Víte blogeři tady občas píší, jak je to nezajímá a Karmu nesledují, ale není to pravda. Každý chce aby to co napíše někdo četl a bylo to považováno za dobrý psaní.;-)

2 0
možnosti
Foto

Sice to není k blogerovi roku, ale pamatuji si, že v dřevních dobách existovala i kategorie Diskutér roku. Nevolám po jejím obnovení, ale navrhl jsem adminům, aby když autoři mohou mazat v diskuzích a je tam šedá zóna s nápisem, že to smazal autor, tak když administrace smaže příspěvek by se mělo objevit, že příspěvek byl smazán na základě žádosti pana či paní xy. Mohla by tak vzniknout nová a zcela transparentní kategorie "Práskač roku". Co vy na to?

5 0
možnosti
JD

Nejhezčí je asi ta Hubeňáková, tak jsem ji dal hlas. Nic jsem od těch lidí pochopitelně nečetl.

2 0
možnosti
JN

Já také děkuji všem, co mi poslali hlas, a jsem mile překvapen, že jsem se do nominační desítky v kategorii bloger dostal. Konkurence je zde totiž velká.

K "akademickým debatám" ohledně toho, zda víc uznání zaslouží ten, kdo píše o politice nebo ten, kdo se specializuje na fotoblogy, případně píše o astronomii, o rodinných vztazích nebo o kočkách, se vyjadřovat nebudu. Uznání dle mě zaslouží všichni, co sem chodí s kůží na trh.

13 1
možnosti
Foto

Ano, o to samé šlo v podstatě i mně.R^

4 0
možnosti
IM

I já děkuju vám všem, kdo jste mě nasunuli do finále. Jsem z toho poněkud v šoku, a mele se ve mně mnohé... třeba: 1. úcta k vám, čtenářům, 2. radost z tohoto svobodného prostoru 3. obdiv ke všem, které sama lačně čtu a prohlížím (fotky), a kteří se do žádné topdesítky nedostali... atd.atd. Opravdový dík.:-)

9 0
možnosti
Foto

Děkuji za hlasy mně svěřené, vážím si jich. Zároveň slavnostně slibuji, že budu i nadále mnohem víc dbát na fotoreportáže než plácat v kometářích:-):-)

9 0
možnosti
Foto

Ale to je milé, děkuji všem za hlasy, které jste různě podarovali mezi své oblíbené blogery, a samozřejmě i za ty pro mě:-). Už hodně dlouho jsem nikde nebyla nováčkem a je moc příjemné, že jím můžu být právě tady. Potěšilo mě, že mezi TOP 10 nováčků je - stejně jako v ostatních kategoriích - tak sympatický věkový rozptyl. Sama jsem si s chutí taky zahlasovala hned v nominačním kole a ve finálovém už mám taky vybráno a odesláno.

Bloguji zde od 12. března loňského roku a vůbec nelituji, že jsem se do toho pustila. Osobně sice nikoho ze zdejších blogerek a blogerů neznám, ale virtuálně mě jejich společnost těší. Potkala jsem tu hodně zajímavých, talentovaných a sympatických lidí, jejichž články moc ráda čtu a těším se na ně. Ale se zájmem si přečtu i autory témat, která jinak moc nevyhledávám. A vůbec není nutné, abych s každým ve všem souhlasila. Což platí i naopak, myslím z jejich směru zpět ke mně. Je to stejné jako v životě, ani s dobrými přáteli nemusíme mít na vše totožný názor. Slušná polemika je zdravá, brousí důvtip a posouvá autora dál, možná i výš. Navíc přátelské špičkování někdy plodí ty nejlepší vtipy. Ale jakmile se to zvrhne a dojde na plivance, opouštím lokál a nevracím se.:-)

A co čtu nejradši? - hlavně články pohodové, vtipné, nápadité, psané s nadhledem. Čtu i vážnější témata, když si s nimi dá autor práci, tak občas vznikají pozoruhodné články, které vybízejí k zamyšlení.

A o čem nejraději píšu já? - no přece úplně o všem;-D.

15 0
možnosti
Foto

Hej, chlapi, jistě se shodneme, že nejlepší blogy píše Šárka Medková. Jsou přátelské a hlavně lidsky psané.

2 0
možnosti
Foto

Nech toho už,lichotníku:-) A dík.

0 0
možnosti
Foto

Tak ještě jednou. U děvčat byla moje volba jasná - Šárina Medková, Jana Majová a Monika Piloni. U chlapů Vláďa Kroupa a Martin Faltýn. Jediná Pilloni se dostala mezi desítku a mrzí mě, že nevím, kolik hlasů dostala Šárka, Jana či Vláďa nebo Martin. Také je zajímavé, že VIP blogeři z neúspěšného blogu Lidovek jsou VIPové i zde, prý jim to bylo slíbeno za to zrušení lidovkového blogu. Přitom označení "bloger Lidovek" bylo druhdy stanoveno jako diagnoza neúpěšného autora - a ejhle, tyhle nečtené persony jsou nyní na iDnes VIP.

Pláču a loučím se, na iDnes zase vyhrají nuly z vlčí smečky...

1 2
možnosti
Foto

J22a48n11a 54M76a50j75o76v95á

19. 4. 2018 21:04

Aleši, tak to je mi opravdu ctí :-), jakože fakt a nekecám.

Neluč se, nikam nechoď, blog je taková duha. Prostě si vybereme barvu, kterou nás baví jít. (A na konci sice není poklad, ale někdy tam je hezký vztah mezi psavci a čtenáři :-))).

1 0
možnosti
Foto

Chtěla bych moc poděkovat všem, kteří mi poslali hlas. Cítím se opravdu poctěná, že jsem se dostala až do finále, vždyť já ani netušila, že nějaká takováhle soutěž vůbec existuje. A blog se mi zezačátku nedařilo zprovoznit, tak jsem dokonce žádala o jeho úplné zrušení. Mám teď o to větší radost, že blog funguje a vypadá to, že se i líbí. Měla bych jeden technický dotaz-nešlo by u fotek finalistů zprovoznit něco jako odkaz, kterým by se dalo přímo přejít na blog dotyčného? Ráda bych si přečetla blogy všech ostatních, ale jména musím vyhledávat přes seznam blogerů. Myslím, že tahle možnost rychlého přechodu ke konkrétnímu blogerovi by byla vítaná. Omlouvám se, jestli už třeba tento "rychlý klik" existuje, nepodařilo se mi ho zatím nikde najít. Děkuji a zdravím.

6 0
možnosti
Foto

Prostě jste dobrá,vy naše novicko;-DR^ a klik není možný,také jsem to zkoušela.

2 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 24,95
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.