Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠŠ

A pozvaní blogeři chovat se náležité servilně, hyperkorektně, multikulturně a pěkně kývat, stává se, že vítězové mohou být pro nepohodlný názor do půl roka odstraněni.

5 1
možnosti
ZS

ehm, jste pozvaná, nebo nejste?;-)

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že panu Baroňovi bude ta Cena redakce slušet. :-)

0 1
možnosti
Foto

Nejlepší bloger je pan Vyoral. Tem jediný umí vzít za srdce tak, že je i potřeba použít kardiostimulátor. ;-D

4 0
možnosti
TV

Omlouvam se touto cestou vsem kardiakum! At uz se mnou casto souhlasi, nebo mi oponuji. :)

0 0
možnosti
Foto

J14a84n41a 72M83a25j34o27v24á

29. 3. 2018 12:14

Tak ať vše proběhne k obecné spokojenosti R^

5 1
možnosti
Foto

Tak zdravim a mam skromný malý dotaz dotazovič...jestli máte zajištěný dostatečný počet lízátek ve jménu nápravy smutné dětské duše závodivé. Příspěvek o kousek níž by rozhodně neměl zaniknout ve zběsilém bušení plastové lopatky na kyblik samozrejme!!!...že naprosto obrácený Dnem vzhůru:)))

0 0
možnosti
MK

Aha bloger roku. Tak už je jasné proč VIP Vlk publikuje několik článků během 24 hodin. Stejně jako Kroupa a další. Zároveň je dáno na vědomí,že někteří blogeři budou eliminováni z rozhodnutí adminů. Demokracie v praxi. Zlatý Salazar. Ten mluvil jasně a nehrál si na liberála,který se ohání demokracii a eliminuje každého kdo s jeho "liberalismem" nesouhlasí

5 2
možnosti
DV

D64a72v50i16d 10V62l21k

29. 3. 2018 11:47

Mě se na Vás líbí, že ty hlouposti píšete tak nějak konzistentně. Vy zneuznaný bloger jednoho jediného tématu. Poprvé za asi dva roky jsem napsal dva blogy za 24 hodin, jak dovolují pravidla a navíc před vyhlášením dalšího ročníku a Kavka mě tady hned pranýřuje. :-/

4 2
možnosti
KJ

Tak za sebe bych chtěl nominovat místní cenzory. Jejich příspěvky mám ze všech nejraději. :-)

3 0
možnosti
MV

nekde mam jasno, jinde popremejslim

a rok zase v tahu!!!

2 0
možnosti
Foto

Já mám velice nejasno u Nováčků. Zaujala mě jen Kateřina Karolová.

1 0
možnosti
JS

Odhlasováno jest a teď se děj vůle čtenářova ;-)

3 0
možnosti
Foto

Do hlasování nebudou počítány hlasy pro blogery, kteří jsou rozhodnutím redakce nebo z vlastního rozhodnutí mimo hlavní stranu blogu, a hlasy pro blogy administrátorů.

Zdroj: https://info.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=656140

to je škoda, že kdo je na trestné lavici, nemůže získat Hart Trophy. :-)

3 0
možnosti
MK

Demokracie v praxi

0 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.