Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak mám takový dojem, že kdyby se administrátoři zúčastnili TÉTO diskuse, tak by to bylo přínosnější, než odpovědět na pár dotazů z formulářů.

2 0
možnosti
Foto

To by nezvládli. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pro všechny jeden epigram Karla Havlíčka Borovského:

"Nechceš-li si hubu spálit, musíš mlčet nebo chválit."

Mne by zajímalo, jak by jako současný bloger či komentátor dopadl. Obávám se, že by letěl, ani by se tu neohřál.

Všem hezký zbytek večera. :-)

7 0
možnosti
Foto

To je mi líto že jsem tu odpovědnu propásl. Moc líto.

0 0
možnosti
MS

Soudě podle těch 13 otázek a odpovědí, nebylo v zásadě o co stát. Za daleko hodnotnější považuji příspěvek (dotaz) pana Kučery v této diskusi, kterého si ovšem nikdo z "odpovědných" nevšímá.

5 0
možnosti
ND

Je to humorné, diskutující si stěžují na mazání jejich prispěvků a já jsem bojovala o smazání příspěvků jednoho meho stalkera, který si téměř pod každým mým článkem přišel do mě kopnout. Pak jsem to vzdala, Mazala jsem to sama;-D

0 0
možnosti
Foto

Již staří Římané říkali:

Quod licet Iovi, non liced bovi.

4 0
možnosti
JK

Jak se dotkne blogů a diskutujících nařízení EU General Protection Data Regulation (GPRD)? Bude u vás zřízen Data Protection Officer (DPO)? Není možné, že se navrátíme k nickům a foto nebude přípustné? Nebudeme nuceni vyplňovat smlouvy či prohlášení o ochraně osobních údajů? Nyní se za takovým požadavkem zároveň ukrývá i nutnost nechat se obtěžovat e-maily, SMS a pod. Co uděláte s daty (ofocenými občankami), které jste již obdrželi? Předpokládám, že nově nebudete moci osobní údaje (občanku) vyžadovat, nebo budete splňovat náročná bezpečnostní kritéria? Vyvěsíte nějaký certifikát, ověření, že je splňujete? Když vás někdo požádá o neevidování jeho osobních údajů (povinnost je vyhovět) smažete mu účet?

Otázek je spousta, vláda (i ta minulá) evidentně zaspala a Český prováděcí zákon nebude, máte povědomí o nějaké přechodné fázi?

Jistě se s touto agendou již potýkáte a mě zajímá, zda se vám to daří.

Předem děkuji za odpovědi.

7 1
možnosti
Foto

A Marek mínusuje ;-D!! Vůbec netuší, o čem je řeč, ale to mínus tam dát musí. ;-D;-D;-D

3 0
možnosti

Který z adminů drží ochrannou ruku nad panem Karlem Trčálkem?? anebo jsou to všichni svatí ???, které pan Trčálek nemá rád a dovoluje si o nich psát neuctivě a skoro vždy i sprostě?? Jsem tolerantní ateista.

3 1
možnosti
JL

Co navrhujete? Zakázat Karla Trčálka? Tolerantní ateista.;-D

9 1
možnosti
VF

Tak já mám dva příspěvky mimo téma, jeden "sprostý" (ho tečka no).

Na 92 814 íček dobrý, že ;-D

2 0
možnosti
Foto

Moc se neradujte, jistě toho bylo víc, ale po cca třech měsících, když jste byla hodná, se to umazává.

1 0
možnosti
SB

Já už jsem se neučil formulovat příspěvky tak, aby nebyly moc mazány.

Někdy mi byl smazán příspěvek zcela nelogicky. Například jsem použil druhé osoby jednotného čísla, aniž bych to mínil na toho, s nímž jsem komunikoval. Občas místo "když člověk kupuje sýr" napíšeme "když kupujete sýr", aniž bychom to mysleli na toho druhého. Napíšeme i třeba nesmyslnou větu, že "když vás ve středověku bolely zuby, vytrhl vám je kovář bez umrtvení", přičemž samozřejmě ten, kdo to čte, ve středověku nežil. Věta tak, jak je formulována, je nesmyslná, ale všichni víme, jak je míněna.

A asi dvakrát se mi stalo, že mi takovouhle větu administrátor smazal, protože působila dojmem, že tu osobu, na kterou reaguji, chci urazit. Ale já jsem to na příslušného diskusního kolegu nemyslel.

Od té doby jsem se poučil a místo "když uděláte to a to" napíši "když někdo udělá to a to" nebo "když člověk udělá to a to". A podobnou formulaci administrátor pustí, protože nemůže být chápána jako urážka autora toho diskusního příspěvku, na nějž reaguji.

3 0
možnosti
EH

Já často vidím, že osobní urážky zůstávají a spíš se řeší obsahová část. Při uprchlické krizi to byl mazací masakr. Raději své smazané příspěvky nestuduji, protože by se jeden vztekl. Za trolling a mimo téma se dá schovat cokoliv.

3 0
možnosti
KT

Od té doby, co mně mažete příspěvky, diskutuji minimálně a blogy jsem přestala číst úplně. Nebaví mě nechat se ve svém věku kontrolovat jako za totality s níž máme moje rodina i já bohaté zkušenosti.

Sprosté příspěvky tu zůstávají, moje celkem krotké jsou mazány. Otrávili jste mě dokonale.Rv

Aby bylo jasno, nemazala bych nic, úroveň psaného slova svědčí o každém jeho autorovi a dospělí lidé nepotřebují, aby je jiní dospělí korigovali. Nejsme ve škole.

20 0
možnosti
VF

Pokud se pamatuji, Vaše příspěvky jsou slušné, ale tak urputné,že to i David Vlk vzdal.;-D

1 0
možnosti
PM
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
Foto

Samozřejmě, slovo Ondráček do slušné diskuse nepatří. ;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 24,95
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.