Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dorazím a už se moc těším!!!R^:-)

0 0
možnosti

Jůů, koukám, 3M na fotce, to je parádní foto! ;-D Tak to budu muset zítra dorazit a foto zopakovat;-) samozřejmě dorazím hlavně kvůli Martě! :-)

1 0
možnosti
Foto

Já nebudu soutěžit, ačkoliv všechny odpovědi znám, ale já si knížku koupím! A už se na Martu moc těším!R^

1 0
možnosti

Moc mě mrzí, že se s Martou nemůžu setkat. Ale přeji jí, ať se křest vyvede, a kniha se líbí (o čemž nepochybuji).

1 0
možnosti
Foto

J94a92n97a 45M16a22j35o32v84á

25. 10. 2017 13:48

Podepisuji, ať to nemusím opisovat :-).

1 0
možnosti
Foto

R^jelikož mám mlstnou hubu tak bych si taky nějakou tu jednohubku dala:-)

0 0
možnosti

Jituš, dorazíš? Já se chystám, doufám, že mi v tom nic nezabrání :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS