Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gratuluji vítězům - neusněte na vavřínech.

U Větvy je to díky tomu žrádlu, to je jasný.

U Marty nevím, moc ji nečtu, asi to bude to italské zrcadlo, ve kterém se vidíme.

0 0
možnosti

neodhadujte, proc Marta a prectete si par jejich blogu...

1 0
možnosti

Milý fanoušku paní Marty, já něco četl, jen mě netáhne migrantská vlna a ostatní je napsáno hezky, ale taky nic pro mě.

Paní Martě úspěch přeji a je mi jasné, že svůj styl kvůli mé maličkosti nezmění, což je dobře.

0 0
možnosti

o jake migrantske vlne to pisete? asi mi unikly nejake blogy k tematice migrace od Marty, i kdyz se mi to zda hodne nepravdepodobne. ale mohlo se stat. to, co ctu od ni ja, je o zivote - pripalenejch hrncich, blaznivejch Italech, smrti, navstevach jejiho kvelbu a podobne. o migraci ani slovo ... ale podivam se zpetne, mozna mi neco uniklo - a to bych byl moc nerad!

preju fajn den

1 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.