Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Tedy, vyšoupnout kolegu Větvičku z "funkce" blogera desetiletí, to se tedy těmhle angažovaným adminům opravdu povidlo :-)

Velká gratulace!

6 3
možnosti

Všem velká gratulace!! A pamatujte, není důležité zvítězit, ale zúčastnit se! ;-)Doufám, že mi vyjde sraz, těším se, že snad opět poznám nové tváře a setkám se s těmi "starými" ;-D. Aktuální fotka na blogu je stará 2 roky, no, snad mě i tak, Davide, poznáš...:-)

Marto, mám z Vás radost! R^

1 0
možnosti
Foto

Ještě by mě docela zajímal způsob volby Blogera desetiletí. Pro nás, kdo historii blogu moc neznáme, by bylo zveřejnění finálové skupiny docela zajímavé.

Jo, a pokud se příští rok bude volit bloger století, tak bych si dovolil nominovat Karla Čapka (i když blogoval pro konkurenční server). A na blogera tisíciletí samozřejmě Kosmas. :-)

16 0
možnosti

Se s dovolením připojím.

6 0
možnosti
DV

D92a11v15i40d 66V51l74k

28. 4. 2017 15:44

Technická poznámka ke srazu blogerů. Nemohli byste si na profilech aktualizovat fotky? Skoro nikoho z Vás neznám osobně, přestože si třeba tykáme. Hlavně ženský, jak Vás mám sakra poznat, když máte na profilu dvacet let starou fotku a ještě navíc vyžehlenou Fotoshopem ;-D;-D;-D Nerad bych tam trapasil víc než je nutné;-)

3 0
možnosti
Foto

Znám osobně spoustu bab z blogu a všechny vypadají stejně jako na fotkách.

1 0
možnosti
Foto

M. Pilloni dle mého názoru píše ve stylu české modifikace "The Breitbart", jež zde zatím není. Podobně píše Jitka Přikrylová. Ale faktem je, že migrační krize v Itálii, kde žije Pilloni, má zcela jiné dimenzi nežli v ČR. Itálii migrační vlnu nyní sama nezvládá a jsou tam velké problémy ohledně kriminality atp. Je to zcela jiný svět, nežli tady Česko. Vyoral je kapitola sama pro sebe. Nerozumím ničemu, o čem píše, pokud se nejedná o nějakou záměrnou desinformační kampaň. Kučíková píše stylisticky zajímavě. Já jsem celkem ráda četla články žurnalisty Kvapila staršího. Mým velkým problémem je, že skoro nečtu na internetu české zdroje, ale spíš jen zprávy zahraničních agentur, think tanků a názory zahraniční sociologů a ekonomů. A tak jsem občas celkem mimo, když si občas přečtu blogy Markéty Šichtářové. Vím, že to tato ekonomka myslí dobře, ale připadne mi, že je pořád pár měsíců anebo pár let za Paulem Krugmanem anebo jinými světovými ekonomy. Co ale pozoruji v hodnocení karmy je, že zde na blogu čtenáři vůbec nepřejí ani trochu levicové, na myšlence sociální rovnosti, rovnosti příležitostí, založené formě psaní, jež provádí např. v zahraničí The Guardian, New York Times atp. Pořád zde je dobře hodnoceno psaní typu, nevěř tradičním politickým stranám, nevěř zprávám z českých mainstreamových médií, nevěř neomarxistům, nevěř Stropnickému ml., nevěř nikomu, kdo chce pošlapat naše nacionalistické hodnoty, naše křesťanské kořeny, ale v tomto ohledu nevěř papeži Františkovi, protože je to zaprodavač křesťanství, skoro už muslim.

1 1
možnosti
Foto

H75a91n56a 60V83l59k62o42v54á

28. 4. 2017 13:15

Monika Pilloni (ač z jejího grafického projevu nejsem nadšená a myslím, že jí to ubírá na bodech) píše o věcech, které by měly zajímat celou Evropu - a Evropa by je měla řešit. Jinak než dnes. A mluví mi z duše v tom co je důležité i pro ČR.

To, že někteří zde nepřejí neolevicové myšlence bude tím, že máme s levicovým myšlením mnohaleté zkušenosti (a stále jsme se nepoučili).

Co se týká Markéty Šichtařové - i populista může mít pravdu. Problémem "intelektuálů" je, že si to nikdy nepřiznají.

Tomáš Vyoral - nesouhlasím úplně se vším, ale velmi často se trefí do černého. Ostatně jako Monika Pilloni.

A co se týká papeže Františka, tam jste vedle jak ta jedle.

6 1
možnosti
Foto

Upřímně gratuluju všem vítězů, i účastníkům!

A ať to všem dobře píše, kreslí a fotí i v budoucnu!

R^R^R^

5 0
možnosti
MV

Kučíkovou jsem dosud neznal, a to je čtu skoro denně. Když jsem si teď pár jejích příspěvků přečetl, tak nic moc. Nechápu jak tahle mohla vyhrát.

2 0
možnosti
Foto

Každý máme svůj vkus.

Co se týká blogerů, tak Větvičku, Hanniga i Šíšu čtu rád a všechny pokládám za vynikající blogery.

Co se týká blogerek, tak občas čtu pouze Šichtařovou. Kučíkovou či Součkovou nečtu. Z blogerů, kteří nepíšou o politice (nebo jen velmi málo) rád čtu Valíčka a Vlka. Dříve jsem rád četl Solanovou.

Z nováčků mi např. Heidlerová neříká nic, ale za vynikající pokládám Tomáše Vyorala i Moniku Pilloni. Obzvláště Moniky Pilloni si vážím za burcování naší lhostejnosti, která směřuje k zániku evropské civilizace.

5 2
možnosti
Foto

Srdečné blahopřání vítězům a poděkování redakci za organizaci. R^

Karneval to byl celkem zábavný - jen je škoda, že se na světlo denní nedostalo víc výsledků, zejména z předkola. Pár mých koňů se nedostalo do Finále a vlastně ani nevím jak dopadli...

13 0
možnosti
Foto

R^Já se přidám s tím, že mi chybí pořadí celé první desítky...

10 0
možnosti
Foto

...nejásám - jestliže se tu dětinské objeví příspěvky diskutujících o eliminovaných exotech a také takové kiškiš o jednom poraženém, kde se objeví konspirativní teorie o dalším blogu... a oplusují Tohle právě ti na bedně... stojí pro mne tito rázem v blátě...a to řikám ruku v ruce s tim, že moje exotství je v pořádku...v mé osobě mi tohle označení fakt nevadí. Pane Větvičko a paní Pilloni... to je vše.

Ostatním blahopřeju.:-)

I těm z desítek... ty bych rozšířila o pár chlapů a ženských, který mám na blogu ráda, ale v těch desítkách nebyli. Za ten rok s jejich blogy moc děkuju.

6 1
možnosti
Foto

objeví dětinské příspěvky... oprava

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS