Diskuse

Na lavičce s Pavlem Hewlitem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdravím pane Hewlit, moc dobrý. Kdysi jsem jezdil v ČSAD a měli jsme oblíbenou hospůdku, kde jsme se scházeli v pátek. Hostinský po každý když přišel ke stolu se nás ptal, jestli jedem tam nebo nazpátek.;-)

1 0
možnosti

Viděla bych to na novou pražskou turistickou atrakci "Jízda s Hewlitem osmičkou" :-)

3 0
možnosti

Tak to mě opravdu rozesmálo.

0 0
možnosti
Foto

J70a91n 74A28n31d44r39l95e

5. 11. 2016 4:45

dobrej napad - to myslim redakci - a velmi dobrej první akter! R^pro Vas pane Hewlitt,

mne se to libilo :-) a tesim se na vlka, nebudu se ho bat nic...

0 0
možnosti

Děkuju, že se líbilo - jen toho mohlo být víc.

0 0
možnosti

Tak když si tak stěžuješ na nedostatek otázek, tak zkusím hned dvě.

1/jak nese Vladěnka to, že je ústřední postavou většiny Tvých osobně zabarvených blogů (těší jí, že tak žiješ rodinou a rodinným životem anebo jí štve, že se stala osobou veřejně známou;-))?

2/ Jeden můj strejda dláždil pražské ulice a když si namlouval tetu, slíbil jejím rodičům, že je sice "jen obyčejný dlaždič, ale že jí okna oblepí stokorunama" (a myslím, že se s ním teta špatně neměla). Taky jsem byla OSVČ, takže si umím představit, že to se neděje ani u vás, ale kde všude máte dlaždičky a sanitu ze Tvého studia? Anebo kovářovic kobyla???;-)

Tak ať se Ti hezky povídá a ať u toho kafe nezmrzneteR^

1 0
možnosti

Já bych se ráda zeptala Davida, prozaicky, jak se vlastně dostal k psaní blogů. Díky.

0 0
možnosti
Foto

Otázka pro Davida.

Kdy že to budeš v tom Práglu?:-)

0 0
možnosti

D89a81v39i91d 23V51l91k

1. 11. 2016 21:19

Natáčení je v sobotu v 11 hodin někde u Palackého náměstí.Já vlastně zatím nic nevím.Jen že mám přijet a taky jsme natáčeli nějaké domácí video.Obávám se , že bylo delší než celá Tallk show.

0 0
možnosti

Otázka na p. Vlka:

Davide, jakou místnost považuješ za nejdůležitější v domě?

1 0
možnosti

D91a40v64i61d 37V58l50k

2. 11. 2016 17:31

;-D;-D;-D ty filuto.Podle toho,;-D;-D;-D zda paní Vlkovou bolí hlava

1 0
možnosti

P38e70t93r 62Š26v87a26r31c

1. 11. 2016 17:14

Moc dobrý počin...známe se a tak kouzlo tramvajového světa pro mne není tak tajemné, abych kladl otázky. Naopak jsem čekal, že se hovor stočí k blogu, psaní a literatuře. Škoda té nevyužité příležitosti.

0 0
možnosti

Při natáčení k tomu taky došlo, ale na otázky o psaní vlastně odpovídám na svém blogu. Tramvajácký svět je vlastně tak trochu exotika pro nezasvěcené.

0 0
možnosti