Diskuse

Daj-li mu medaili... aneb blogeři o vyznamenání pro Jiřího Bradyho

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Poslední dobou mipřipadá, že se svět zbláznil a naše politická scéna mě v tomjen utvrzuje! Vše navíc korunuje svými činy pan prezident MilošZeman. Já ho nevolil, tak mám svědomí čisté. Stydím se za nějale neuvěřitelně! Když jsem při čtení nominace na vyznamenánínarazil na jméno Dana Hůlky, šel jsem do kolen. Pan prezidentzruší vyznamenání pana Jiřího Bradyho, který toho v životědokázal tolik, že si nedokážu lepšího kandidáta na řádpředstavit, a dá metál „zpěvákovi“, který se proslavilhlavně účinkováním v muzikálu Dracula. Čím dalším si zasloužil takové ocenění? Lidi, proberte se a voleb začněte myslet. Tohle už není ksmíchu, ale k pláči, co si ten člověk dovoluje!

0 0
možnosti

Jak je možné, že oba ministři nic neslyšeli? Tak důležitou věc jako je vyhrožování o dalajlámovi?

0 0
možnosti

Pokud zítra zazní, že jediným aktem pozvání k ocenění je dopis podepsaný Mlynářem, pak je Herman intrikán a lhář, neb tuto proceduru jistě zná. Sám nemá nic v ruce než příslib, že se jeho návrhem na ocenění svého příbuzného bude Zeman zabývat. A pokud si nějaký telefonát p. Bredy špatně vyložil, bylo především na panu ministrovi, aby mu to osvětlil.

1 0
možnosti

Zeman je na poli světové politiky naprosto bezvýznamnou figurkou a jako člověk prokázal notnou dávku amorálnosti. Takovému gauneru je sféra meditace a duchovnosti na hony vzdálená. Zájmy země již opakovaně těžce poškodil. !!

0 2
možnosti

Myslím, že NIKDO z nás neví, jak to DOOPRAVDY mezi Milošem Zemanem a Danielem Hermanem proběhlo. Klidně to mohl poplést sám Forejt s tím telefonátem, proč by ne?

Proto mi přijde debata o vyznamenání nebo nevyznamenání pana Brady jako prozatím bezpředmětná. Minimálně bych počkal na to, až jak se k tomu oficiálně vyjádří Hrad.

5 0
možnosti

Tak mně už přijde vše jasné,to je rodinná fraška,když Herman navrhne svého strejčka.Co udělal víc,než miliony lidí umučených v koncetrácích.To by nám ty medaile nestačily,ale protože je to strýček,tak..Chce se mi zvracet.

2 4
možnosti

..ze Salajky určitě!!

2 2
možnosti

L20i17b69o34r 87V57a13n18ě87k

24. 10. 2016 12:19

Obávám se, aby část volačů po medaili pro jinak jistě medailohodného člověka neodpadla, poté, co se objevilo video, kde muslimy přirovnává k nacistům a boj proti obojímu zlu považuje za nutné.

5 0
možnosti