Diskuse

Letní běh: profil běžkyně Zuzany Hubeňákové

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Holt čas je od publikování teorie relativity Einsteinem různě dlouhý, a tak nyní mladá paní Hubeňáková v mládí mohla dvanáctiminutovku běžet patnáct minut, protože za 15 protekčních minut uběhla méně než to co ostatní za dvanáct.8-o;-(

0 0
možnosti

Ta taneční fotka má šmrnc. Kam se na to hrabe nějaký běh. :-)R^

3 0
možnosti

Třeba běžet rychleji, abys měla tu 12minutovku dřív za sebou. :-)

1 0
možnosti
Foto

To jsem zkoušela a málem jsem to měla za sebou tak nějak celkově :-)

2 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli jsem nějakej jinej, ale mě při běhu bolí nohy, občas potřebuju pár kiláčků, než se mi srovná dech, ale v boku mě nikdy nepíchá. Asi mám rozbitej bok:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to ten bok máte, Vladimíre, asi vážně rozbitej. Onehdá, tak před patnácti lety, jsem dobíhala trolejbus a dodnes mne z toho v tom boku občas píchne.

1 0
možnosti

A to jsi ještě nečetla Renatu... :-)

1 0
možnosti