Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem ráda, že se letos sešla tak fajn parta. Velké díky Karle, že dorazila ( dala jsem jí pouze hrneček s pedry, céčka má od kamarádky, to jen na vysvětlenou k fotografii, kde se píše, že jsem předala i céčka:-)). Moc mě potěšil a hlavně pobavil Marek, jsem ráda, že jsi dorazil, Marku!! A ráda jsem po delší době viděla Ladika, Zuzky, Nikol, Petru Bangovou a Honzu Dvořáka :-) Velmi příjemné pro mě bylo seznámení s Lucií Provazníkovou, je to sympatická osoba, snad se ještě někdy srazíme..

Zkrátka, díky všem za fajn akci :-)R^

5 0
možnosti
ZS

Bylo to moc fajn! Děkuji všem zúčastněným za milé setkání. :-)

4 0
možnosti
Foto

Já bych jen chtěla upozornit, že na těch fotografiích rozhodně nejsem já. Ta stařena je mi sice trochu podobná, ale pokud bych na takové skvělé akci vážně byla, tak bych si to snad pamatovala! Nebo ne? ;-)

8 0
možnosti
DV

D41a71v30i66d 97V93l84k

10. 5. 2016 8:09

Ale dyť jste na fotkách hezká a mlaďoučká.Takové blonďaté mláďátko.

2 0
možnosti
Foto

Skvělý to bylo! Takže díky adminům za realizaci a nám všem za úžasnou zábavu. Pak taky Markovi díky za jeho vyprávěnky, neboť naživo je snad ještě lepší než na papíře, všem třem Zuzanám a Nikol a dalším za milou a uchechtanou společnost u stolu. Loučím se s heslem : dopovíme si to ve Žlutých lázních (nebo jinde) na srazu!

;-D

5 0
možnosti
Foto

Letos prý už další ofiko sraz nebude, ani ve Žlutých.

0 0
možnosti
Foto

Jo, potvrzuju, bylo to bezva! A nejvíc bezva byl Marek. Jeho drama s tetou a televizí a tragédie s lesním požárem mi vydrží ještě dlouho.

5 0
možnosti
Foto

to teda jo. Mně taky. A ještě máma s tetou v rauši na mezi....;-D

1 0
možnosti
Foto

Bylo to super, díky. Tak super, až jsem tam nechala svoji cenu. To je míň super:-( Nenašel ji naaaahodou někdo?;-)

8 0
možnosti
Foto

Nemám, ale moc Tě zdravím a věřím, že jsi zorganizovala vše s úspěchem! ;-) A přeju, aby se našel čestný nálezce!

2 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.