Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P64e75t94r 35K30ř50í65ž

18. 3. 2016 7:48

Z průběhu soutěže blogerů cítím pachuť. Předně nebyly dodrženy podmínky soutěže. Na počátku bylo jasně sděleno, že v prvním kole určí blogery, kteří postoupí do finále, pouze registrovaní čtenáři, načež ve druhém kole budou o vítězích hlasovat všichni čtenáři. Jenže i ve druhém kole mohli hlasovat pouze registrovaní čtenáři! Tomu odpovídal malý počet hlasujících - absurdně malý. Ať mi nikdo netvrdí, že např. pro M. Kavku by hlasovalo jen 40 lidí, má-li průměrnou čtenost 2790. Nebo že pro E. V. Maxovou by hlasovalo jen 105 lidí, má-li průměrnou čtenost 4399. Nevěřím a nevěřím ani tomu, že úmyslem bylo zabránit podvodům (nebo až na poslední chvíli IT oddělení idnes zjistilo, že z důvodu běžného řešení připojení k internetu v ČR mají mnozí stejnou IP adresu? A loni ji snad neměli?)

Celé finále již proběhlo téměř v režimu utajení. Namísto toho, aby pod blogem každého finalisty bylo upozornění: "Autor tohoto blogu je mezi finalisty v soutěži Bloger roku a můžete pro něj hlasovat", nebylo tam NIC. Proč?

Celkově mi průběh soutěže zavání něčím, co bych nazval "syndrom Ortel". Tedy obavou z toho, že vyhrají političtí blogeři následkem všečtenářského hlasování a snahou tomu zabránit. Ukazuje se, že bloger Havránek prokázal správný čich, když ze soutěže odstoupil a nazval ji "fraškou".

14 0
možnosti
MV

ja bych to tolik neprozival...

2 4
možnosti
Foto

Gratuluju všem i mně ;-D .....řeknu Vám, je to paráda .......kdo by to čekal .....já určitě ne a tím větší mám radost. V Itálii už jsem to zapila, těď se těším do Prahy[>-] Ještě jednou všem velké a vděčné DÍKYV

6 0
možnosti
LN

...gratulace všem oceněným....

2 0
možnosti
Foto

Tak to zopakuju...Děkuju za hlasy mi svěžený a obvláště pak prohlížečům, který mě a Karla vyslali i s fotkama do finále. Jedním dechem gratuluju i vítězům...jejich umístění kopíruje moji představu.:-):-)

4 0
možnosti

sláva vítězům, čest poraženým :-)R^

...ségra, a máš to v kapse!! ;-);-DR^V

3 0
možnosti
Foto

Mohla by jsi myslet i mne ? Teď jsem z toho jelen (doufám, že ne paroháč) ;-D

0 0
možnosti

Gratulace všem nominovaným, a zejména samozřejmě vítězům!:-)R^

4 0
možnosti
Foto

Gratuluji všem kolegům a kolegyním k vítězství. Zároveň nám všem přeji sílu a nápady ke krásnému čtení a pokoukání. R^

7 0
možnosti
Foto

Já se nenápadně k Pavlovi přidávámR^

2 0
možnosti
ZS

Gratulace vítězům. Dost mne však zarazil velmi nízký počet hlasujících, který celou anketu trochu shazuje.

7 0
možnosti
Foto

Za to si ale může Idnes sama, protože hlasovat mohou jen registrovaní diskutéři. Víte kolik čtenářů by třeba i hlasovalo, ale nemají chuť jen kvůli tomu se někde registrovat...?

4 0
možnosti
Foto

Gratuluji veškerým vítězům a moc děkuji za hlasy, které mi byly darovány !!:-)

5 0
možnosti
Foto

jak darované...zodpovědně dané :-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za hlasy, jsem za ně více rád, jak za samotné umístění. Z toho důvodu, že umístění šlo zlepšit nahnáním známých, či čtenářů. Proto si vážím těch málo hlasů, co hlasovali jen tak sami od sebe, aniž bych je o to žádal. Další důvod proč danému umístění nepřikládám žádný význam je ten, že 53 hlasů v mé kategorii, by v loňském roce stačilo na poslední 10. místo. Celkově byla propagace utajena, nevím z jakého důvodu. Usuzuji jednak z toho, že v kategorii nováček bylo uděleno kolem 400 hlasů, v minulém roce 3x více, něco kolem 1200. Další důkaz perfektního utajení je ten, že o této anketě neměla potuchy ani má přítelkyně, ani můj kolega v práci, což jsou moji dva nejvěrnější čtenáři, a vlastně nemají potuchy ani do teď :-) Dále jsem nepochopil kategorii skokan roku u které mohli admini dát nějaké vodítko, jak v tak složité kategorii hlasovat. Tak to je asi vše, co jsem měl na srdci a tímto bych to uzavřel. Ještě bych teda chtěl pogratulovat všem těm, co získali hlasy a je jedno jakým způsobem, důležité je to, zda dosáhli toho čeho chtěli a zda jim ony hlasy či umístění udělaly radost a zda si dokážou říci, co to pro ně v životě znamená :-)

10 3
možnosti
Foto

Lubomíre, jakýpak posuzování s loňskem. Možná se mýlím, ale nějak celková čtenost zdejších blogů klesá. Každopádně velká gratulace.:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 758
  • Celková karma 25,08
  • Průměrná čtenost 7571x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.