Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mě by enem zajimalo, kde je Mlikař? A kde Profesor Filozofie? A vůbec kam se poděly ty staré zlaté časy...?

18 0
možnosti
JB

Jsem rád, že se dvě moje oblíbené blogerky dostaly do finále. Ta třetí bohužel ne

0 0
možnosti
DV

D89a11v19i97d 87V25l34k

3. 3. 2016 9:54

Já mám odhlasováno. Volil jsem ty, kteří umí psát i o něčem jiném než o politice. Jsou tam velmi příjemné blogerky, tak jsem je preferoval. Stejně to nakonec vyhraje stará parta, která má své věrné. Nechápu proč tam není kategorie VOX POPULI, kde vyhraje bez hlasování největší "karmič",nebo ten kdo měl za všechny blogy za rok nejvíc čtenářů. Tak držím všem palce ať vyhraje ten nejlepší;-)

3 0
možnosti
VS

Taky jsem se držel tohoto systému, ale počítám, že stejně vyhraje někdo, kdo nacpe politiku i do fotoblogu o gruzínských masových knedlíčcích.

3 0
možnosti
  • Počet článků 760
  • Celková karma 18,69
  • Průměrná čtenost 7551x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.