Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

P44e14t49r 24H26a13l23í88k

3. 3. 2016 12:16

Omlouvám se blogerům, ale na protest proti totalitním praktikám babišových cenzorů a odstraňování nepohodlných konkurentů nebudu letos hlasovat.

5 0
možnosti
Foto

Já jsem v krásném šoku ;-D No, ted ani nevím co psát ...........jsem fakt překvapená, až se mi klepou ruce na klávesnici ;-D DÍKYV

6 0
možnosti
JB

jak jsem slíbil, tak jsem i splnil. přeju do budoucna hodně krásných blogů

1 0
možnosti
Foto

Děkuju zdvořile za nominační hlasy. Je mi ctí nacházet se díky podpoře čtenářů a prohlížečů ve společnosti vyhlasovaných:-)

4 0
možnosti
Foto

Máš tam ode mě do finále jeden hlas:-) Za pivo;-)

1 0
možnosti
JM

Jsem poctena, moc diky za hlasy :-) Pokusim se psat pravidelneji az mi zase zapoji internet ;-)

0 0
možnosti
Foto

Nějak tuším, že budeš Kája Gott zdejšího blogového smetiště:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuju každému, kdo mi dal svůj nominační hlas...vážím si toho. Vážím si i každého finálového hlasu :)

4 0
možnosti
Foto

byl jsem si jist, že můj hlas nepropadne.:-)

2 0
možnosti
Foto

Obrovská pocta a moc za ni děkuji všem blogerům, čtenářům a idnes, kteří mi dále motivují v něčem, co se stalo tak trochu lehkou závislostí, ale tato závislost je ta nejméně škodlivá, ze všech mých ostaních..

0 0
možnosti
Foto

Díky všem svým čtenářům, kteří mě svými hlasy poslali mezi desítku nejoblíbenějších bloggerů. Moc si toho vážím!R^

4 0
možnosti
Foto

Strašně málo hlasujících. Snad se to během dne zvedne.

0 0
možnosti
DT

:-) Zuzanka Součková a pan Valíček (s maminkou i bez). R^

2 0
možnosti
DV

D79a15v30i62d 20V49l31k

3. 3. 2016 11:06

dobrý výběr!

1 0
možnosti
  • Počet článků 760
  • Celková karma 18,69
  • Průměrná čtenost 7551x
Adminy blogu jsou Patrik Banga, Tereza Janků, Helena Skočová a Veronika Krátká. Pokud chcete komukoli z nich napsat, adresa je vždy: jmeno.prijmeni@idnes.cz. Nebo pište na společnou adresu admin.blog@idnes.cz.

Průměrný počet aktivních příjemců služby v EU podle čl. 24 odst. 2 nařízení 2022/2065/EU za období 1.7.2023 až 31.12.2023 činí 1942019.